تامین بودجه از اعتبار مقابله با کرونا برای تکمیل بیمارستان شهریار
تامین بودجه از اعتبار مقابله با کرونا برای تکمیل بیمارستان شهریار
شهریار- نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی از موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تامین هزینه برای تکمیل بیمارستان شهریار از محل اعتبارات مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، حسین حق وردی از نشست با محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و اظهار داشت: در این نشست در خصوص لزوم تسریع در تکمیل فوری بیمارستان شهریار مباحث و تاکیداتی صورت گرفت.

حق وردی با اشاره به اهمیت رشد سرانه‌های بهداشتی منطقه عنوان داشت: در خصوص این مسئله همواره در جلسات متعدد کشوری پیگیر این موضوع بوده ام.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: در جلساتی جداگانه با وزیر بهداشت و همچنین قائم مقام این وزارتخانه، پیگیر تکمیل فوری بیمارستان‌های شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس شده ام.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان قدس در ۲۳ بهمن ماه امسال به بهره برداری رسید و اعتبارات جهت تکمیل بیمارستان ملارد نیز به صورت کامل تأمین شده است.

حق وردی در ادامه در خصوص مطالب عنوان شده جهت تأمین اعتبار بیمارستان شهریار در جلسه‌ای که با نوبخت برگزار شده بود گفت: در این راستا بر لزوم تکمیل هر چه سریع‌تر بیمارستان شهریار با توجه به رشد جمعیتی و کمبود سرانه‌ی بهداشتی منطقه تاکید شد و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ضمن موافقت با مطالبات مردم در این خصوص، دستورات لازم جهت تأمین مالی این بیمارستان را از محل اعتبارات مقابله با کرونا را صادر کرد.