بیمارستان شهرقدس ۲۳ بهمن افتتاح می شود/بهره برداری از ۱۵ پروژه
بیمارستان شهرقدس ۲۳ بهمن افتتاح می شود/بهره برداری از ۱۵ پروژه
شهرقدس-فرماندار قدس گفت: ۱۵ پروژه در ایام الله دهه فجر با اعتبار ۶۲۳ میلیارد تومان افتتاح می شود و بیمارستان شهر قدس نیز ۲۳ بهمن به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهریاریها ، لیلا واثقی شامگاه سه شنبه در نشست خبری که با حضور حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهر قدس و حسین حق وردی نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۱۵ پروژه با اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم برای هزار نفر افتتاح می شود.

وی گفت: همچنین پروژه بیمارستان در ۲۳ بهمن با وبینار رییس جمهور و استاندار و مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

فرماندار قدس با بیان اینکه تحریم های ظالمانه اقتصادی استکبار جهانی باعث به تعویق افتادن پروژه بیمارستان شد، ادامه داد: مشکل تامین ارز در خرید تجهیزات وارداتی بیمارستان سبب به تعویق افتادن افتتاح این بیمارستان شد.

واثقی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته بیمارستان از اوایل اسفندماه سال جاری با چند بخش تخصصی آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث زیرگذرهای ورودی و خروجی شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه عملیات احداث چند زیرگذر در حال اجرا است، زیرگذر «تولیدگران» آغاز به کار کرده و زیرگذر «تولایی» نیز شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی است.

فرماندار قدس گفت: عملیات عمرانی زیرگذر «سولیران» و «کاووسیه» نیز با پیگیری های صورت گرفته آغاز شده است، از دیگر پروژه های در حال اجرا ساختمان فرمانداری و ستاد فرماندهی ناجا و پل «دامداران» است که امیدوارم با اجرایی شدن رضایت خاطر شهروندان را در پی داشته باشد.