بودجه ناجا در استان تهران باید ۱۰ هزار میلیارد تومان افزوده شود
بودجه ناجا در استان تهران باید ۱۰ هزار میلیارد تومان افزوده شود
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بودجه ناجا در استان تهران باید ۱۰ هزار میلیارد تومان افزوده شود.

به گزارش شهریاریها ،حمیدرضا گودرزی صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران که با حضور جانشین فرمانده ناجا برگزار شد با اشاره به اینکه شهرستان‌های غرب استان تهران از لحاظ جمعیتی دارای جمعیت گسترده و متراکمی هستند اظهار داشت: در بهارستان با جمعیت بیش از ۷۰۰ هزار نفر که متراکم‌ترین شهر استان تهران است اگر توان انتظامی در این منطقه مناسب نباشد مشکلاتی وجود خواهد داشت.

گودرزی با تاکید بر اینکه باید حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان به بودجه نیروی انتظامی افزوده شود گفت: با این افزایش بودجه می‌توانیم کمبودهای نیروی انتظامی را تا حدودی جبران کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان داشت: ما به عنوان استان تهران با ۳۰ نماینده انتظار داریم که موضوع بودجه و اعتبارات ناجا توجه ویژه شود.

وی بیان داشت: ناجا چون با مردم به طور مستقیم در ارتباط است نیاز به توجه دارد و باید در زمینه رفاه و مسکن و معیشت نیروهای انتظامی تمهیداتی اندیشیده شود، هرچند که می‌بینیم ناجا با همه کمبودها در همه مسائل خوش درخشیده است.

گودرزی با اشاره به اینکه با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودهای موجود در نیروی انتظامی در حال حاضر در استان تهران تعداد خودروها در این نیرو بیش از ۴ میلیون و تعداد موتورها بیش از ۳ میلیون دستگاه است.

وی گفت: در غرب استان تهران با تلاش‌ها ۲۴ ساعته نیروهای خدوم توانستیم امنیت را برقرار نگه داریم و این نیروها نیاز به نگاه جدی دارند.