بستر برای انتخابات سالم و مشارکت حداکثری در استان تهران فراهم است
بستر برای انتخابات سالم و مشارکت حداکثری در استان تهران فراهم است
تهران- رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه ۱۹ خرداد آخرین مهلت استعفای کاندیدای انتخابات مجلس است، گفت: بستر برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری فراهم شده است.

به گزارش شهریاریها ، سید عباس جوهری بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان برگزار شد با اشاره به شروع فرآیند انتخابات اظهار داشت: انتخابات یکی از ارکان مهم و تأثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است.

وی افزود: برخی از مدیران و مسئولان فعلی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تا تاریخ ۱۹ خرداد از سمت خود استعفا بدهند و استعفای آنها پذیرش شود.

جوهری عنوان داشت: برخی پست‌ها مشمول استعفا برای کل حوزه‌های انتخابیه کشور هستند و برخی صرفاً مشمول حوزه‌های انتخابیه شهرستان (برای اطلاع از مصادیق پست‌ها به اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات در سایت استانداری مراجعه کنند).

وی بیان داشت: کاندیداها مشمول استعفا بایستی مدارک مرتبط با استعفا و پذیرش رسمی آن را در زمان ثبت نام انتخابات به مجموعه حوزه‌های انتخابیه تحویل دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آمادگی اعضای کمیته‌های انتخابات خاطرنشان کرد: چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت که مقام معظم رهبری عنوان کردند در جلسه بررسی شد و مؤلفه‌های مختلفی که در این چهار حوزه اثرگذار هستند، مورد تاکید قرار گرفت تا بستر مناسبی برای انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در استان فراهم شود.