برگزاری کارگاه آموزشی به مناسبت هفته بسیج ملی تغذیه در شهریار
برگزاری کارگاه آموزشی به مناسبت هفته بسیج ملی تغذیه در شهریار

شهریاریها : کارگاه آموزشی با مسئولین مهد‌های کودک شهرستان شهریار به مناسبت بسیج ملی تغذیه (۲۹ آذر تا ۱۴ دی ماه) در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد. جمشید واشانی در حاشیه این کارگاه اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار نسبت به برگزاری کارگاهی به مناسبت بسیج ملی تغذیه با شعار […]

متفرقهشهریاریها : کارگاه آموزشی با مسئولین مهد‌های کودک شهرستان شهریار به مناسبت بسیج ملی تغذیه (۲۹ آذر تا ۱۴ دی ماه) در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

جمشید واشانی در حاشیه این کارگاه اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار نسبت به برگزاری کارگاهی به مناسبت بسیج ملی تغذیه با شعار اصلاح الگوی مصرف صحیح قند، نمک و چربی، با مسئولین مهدهای کودک این شهرستان اقدام کرد.

وی بیان کرد: در این کارگاه که با حضور سرپرست امور مهدهای اداره بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد، خانم محمد‌ابراهیم، کارشناس مسئول تغذیه شبکه، ضمن اطلاع‌رسانی در خصوص عوارض مصرف بالای قند، نمک و روغن در سلامت، در ارتباط با تغذیه کودک زیر پنج  سال با استفاده از کتاب «راهنمای تغذیه کودک زیر ۵ سال» آموزش‌های لازم را ارائه کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در پایان متذکر شد: همچنین در این جلسه خانم متینی، کارشناس برنامه کودکان شبکه، به ارائه مطالبی در خصوص جلوگیری از سوانح و حوادث در کودکان پرداختند.