بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد
بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد
شهریاریها - جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شهریار برگزار و علی درویش خضری به‌عنوان سرپرست بخشداری مرکزی این شهرستان معرفی شد.

به گزارش شهریاریها ، جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شهریار با حضور فاتحی نژاد سرپرست فرماندار، معاونین فرماندار، بخشداران و کارکنان امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت تعداد ۱۱ تن از پرسنل نیروی انتظامی در حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی به مقر فرماندهی راسک، به محضر ملت شهید پرور ایران به‌ویژه خانواده‌های معزا و داغدار آنها اظهار کرد: زمان قبول مسئولیت باید بپذریم که در جهت رفاه حال و حل مشکلات مردم گام برداریم و وقت و انرژی باید در اختیار مردم باشد و برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت کنیم.

وی گفت: شهرستان شهریار ظرفیت‌های خوبی دارد که بالفعل شده‌اند ولی نباید از ظرفیت‌های بالقوه و ناشناخته‌ای که در سطح منطقه وجود دارد غافل شویم، بلکه باید در جهت شناسایی این ظرفیت‌ها حرکت کرده و از این آن در جهت رشد و توسعه شهرستان و رفاه حال مردم استفاده بهینه کنیم.

در پایان این جلسه از زحمات حبیب اشجعی در زمان تصدی بخشداری مرکزی قدردانی و با حکم استاندار استان تهران، علی درویش خضری به‌عنوان سرپرست بخشداری مرکزی این شهرستان معرفی شد.