با حضور وزیر اطلاعات؛ دو پروژه عمرانی شهرستان شهریار افتتاح شد
با حضور وزیر اطلاعات؛ دو پروژه عمرانی شهرستان شهریار افتتاح شد

شهریاریها : دو پروژه عمرانی شهرستان شهریار با حضور وزیر اطلاعات به بهره برداری رسید. بعد از ظهر سه شنبه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی آیین بهره برداری از پروژه عمرانی پارک جانبازان امیریه، با اعتبار ۹ میلیارد ریال، که از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود، به بهره برداری رسید. رییس […]

شهریاریها : دو پروژه عمرانی شهرستان شهریار با حضور وزیر اطلاعات به بهره برداری رسید.

بعد از ظهر سه شنبه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی آیین بهره برداری از پروژه عمرانی پارک جانبازان امیریه، با اعتبار ۹ میلیارد ریال، که از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود، به بهره برداری رسید.

رییس شورای اسلامی شهر شهریار در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: اعتبار پروژه های شهرداری شهریار که هم زمان با هفته دولت به بهره برداری رسیده است، ۴۰ میلیارد تومان است، که بخشی از آن ها روز گذشته و با حضور قائم مقام وزیر کشور افتتاح شد و این پروژه نیز لحظاتی پیش با حضور وزیر اطلاعات به بهره برداری رسید.

علی مهدور افزود: این پارک بالغ بر ۷ هکتار مساحت دارد و کمک شایانی به سرانه فضای سبز حاشیه شهر کرد و امروز ۸۰ درصد باغ پارک آماده شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها عبارتند از پروژه های اداری، خدماتی، رفاهی، تفریحی، ورزشی، گردشگری و معابر که حاصل زحمات همکاران من در شهرداری است.

بر اساس این گزارش، زیرگذر فاز چهار اندیشه دیگر پروژه ای است، که با حضور وزیر اطلاعات به بهره برداری رسید.