با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس/ جشن یوم الله 12 بهمن در شهریار برگزار شد
با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس/ جشن یوم الله 12 بهمن در شهریار برگزار شد

شهریاریها :همزمان با سالروز ورود امام راحل (ره) به مهین اسلامی، جشن یوم الله 22 بهمن با حضور مسئولان در شهریار برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهریار مراسم ویژه سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس […]

0290087شهریاریها :همزمان با سالروز ورود امام راحل (ره) به مهین اسلامی، جشن یوم الله 22 بهمن با حضور مسئولان در شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهریار مراسم ویژه سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس، ائمه جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان در این شهرستان برگزار شد.

علاءالدین بروجردی سخنران ویزه این مراسم بود که ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هدیه ای الهی بود که به دلیل شایستگی و پیشینه اعتقادی مردم مسلمان ایران، به آنها داده شد و ملت ایران این افتخار را بدست آوردند که زمینه ساز بیداری سایر ملتهای آزادیخواه و انقلاب جهانی امام زمان (عج) باشند.

این مسئول عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای دیگر دنیا نیز مردم دست به قیام زدند اما به دلیل عدم برخورداری از رهبری آگاه و فرزانه همچون امام راحل (ره) و نبود وحدت و یکپارچگی میان مردم موفق نشدند و انقلاب آنها در همان ابتدا خاموش شد، لذا می توان پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مرهون ایستادگی و شجاعت امام راحل (ره) و اتحاد و اعتقاد قلبی مردم دانست که هنوز نیز پس از گذشت سی و پنج سال، با پیروی از رهنمودهای ولی فقیه زمان و اگاهی مردم همچنان با عزت و اقتدار روزافزون پابرجاست.

وی ادامه داد: خلوص نیت مردم و قدم برداشتن در مسیر رضای الهی یکی دیگر از دلایل بسیار مهم به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران بود که همین دلیل نیز همچنان این انقلاب را از گزند دشمنان در امان نگاه داشته است و مادامی که کارها برای رضای خدا انجام شود برغم تمام تهدیدها و تحریمها در مقابل بدخواهان نظام و کشور پیروز خواهیم بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بحمدالله همچنانکه بسیاری از سران اروپایی و امریکایی اذعان کرده اند، امروز ایران اسلامی از عزت، اقتدار و صلابت ویژه ای در دنیا برخوردار است که تمام اینها را مرهون خون پاک شهدا، صبر و ایثار خانواده معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان و جانبازان، رهنمودهای رهبری و پیروی از خط ولایت فقیه و پایداری ملت همیشه در صحنه در مقابل زیاده خواهی مستکبران هستیم.

بروجرودی ابزار امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان خواهند فهمید که ملت ایران با تمام جان پای آرمانها و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

عکس : فرمانداری شهریار