با حضور استاندار تهران:47 پروژه عمرانی با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید
با حضور استاندار تهران:47 پروژه عمرانی با اعتبار 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

شهریاریها :به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار تهران، 47 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار مهر، بدنبال سفر یکروزه سید حسین هاشمی به شهریار که از ساعات اولیه صبح امروز آغاز و با اقامه نماز مغرب و عشاء […]

ostandarشهریاریها :به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور استاندار تهران، 47 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بدنبال سفر یکروزه سید حسین هاشمی به شهریار که از ساعات اولیه صبح امروز آغاز و با اقامه نماز مغرب و عشاء پایان یافت، 47 پروژه عمرانی این شهرستان در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و… و با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور ائمه جمعه، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، نماینده مردم شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، فرمانداران شهریار و ملارد و جمعی دیگر از مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار شد، پنج پروزه شاخص این شهرستان بطور نمادین افتتاح شد.

مسجد امام سجاد (ع) با مساحت هزار و 350 متر مربع در فاز چهار اندیشه، مدرسه عملیه مکتب المهدی (عج) ویژه خواهران در فاز یک اندیشه، بازسازی مجتمع فرهنگی تفریحی شهید اینانلو، هنرستان خیرساز دخترانه مجاهد و ایستگاه آتش نشانی واقع در شهر باغستان با اعتبار 33 میلیارد ریال از جمله پروژه های است که امروز به بهره برداری رسید.

استاندار تهران همچنین در حاشیه حضور در  شهریار از برخی پروژه های نیمه تمام این شهرستان از جمله بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد و با ارائه توضیحاتی از سوی مسئولان شهرستانی در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی این بیمارستان و تکمیل هرچه سریعتر آن قرار گرفت.