بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس
بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس

شهریاریها : معاون درمان وزارت بهداشت به همراه نماینده مردم شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر قدس و جمعی از مسئولین شهرستانی به منظور بررسی روند و وضعیت خدمات دهی به شهروندان و مراجعین از بخش های مختلف بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس بازدید کردند. […]

شهریاریها : معاون درمان وزارت بهداشت به همراه نماینده مردم شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر قدس و جمعی از مسئولین شهرستانی به منظور بررسی روند و وضعیت خدمات دهی به شهروندان و مراجعین از بخش های مختلف بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس بازدید کردند.

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه نماینده مردم شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر قدس و جمعی از مسئولین شهرستانی به منظور بررسی روند و وضعیت خدمات دهی به شهروندان و مراجعین از بخش های مختلف بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس بازدید کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، صبح امروز دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه مهندس محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، دکتر واثقی فرماندار شهرستان قدس، مهندس مختاری شهردار، چناقچی رییس شورای اسلامی شهر قدس و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور بررسی روند و وضعیت خدمات دهی به شهروندان و مراجعین از بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس بازدید کردند.

بنا بر این گزارش؛ مسئولین علاوه بر بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس از جمله بخش اطفال، بخش جراحی عمومی، بخش زنان و زایمان، بخش چشم، بخش گوش، حلق و بینی، بخش ارتوپدی و دفتر پرستاری به منظور بررسی روند خدمات دهی به شهروندان، ضمن گفتگو با مسئولان و کارکنان این بیمارستان، در جریان مشکلات و چالش‌های فرا روی خدمات دهی به بیماران و مراجعین قرار گرفتند.

گفتنی است، در جریان این بازدید معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تأکید بر بررسی و پیگیری هر چه سریعتر موارد مطروحه در خصوص مشکلات و مسائل مربوط به بیمارستان و مراجعین و اتخاذ تصمیماتی در این خصوص، دستوراتی را در جهت رفع نارسایی ها و چالشها صادر کرد.