بازار میوه وتره بار شهریار به مرکزیت بالقوه اقتصادی مبدل خواهد شد
بازار میوه وتره بار شهریار به مرکزیت بالقوه اقتصادی مبدل خواهد شد

بهزاد درخشان عضو کمیسون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهریار  با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های متعدد و قـابل توجه شهرستان شهریار در حـوزه های کشاورزی، زراعی و باغداری اظهار داشت: با توجه به استعداد و پتانسیل موجود، راه اندازی میدان بازار میوه و تره بـار در این شهرستان پر جمعیت، ضرورتی مبرم […]

3249671_645

بهزاد درخشان عضو کمیسون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهریار  با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های متعدد و قـابل توجه شهرستان شهریار در حـوزه های کشاورزی، زراعی و باغداری اظهار داشت: با توجه به استعداد و پتانسیل موجود، راه اندازی میدان بازار میوه و تره بـار در این شهرستان پر جمعیت، ضرورتی مبرم و حائز اهمیت به شمار می رود.

وی افزود: مکان یابی و جانمایی این طرح، بسیار ایده آل است وسطح مطلوب کیفی پروژه و ظرفیت های موجود ازمولفه هایی است که باعث سود آوری ویژه و قابل توجه این طرح می شود.

درخشان گفت: با تکمیل و بهره برداری این پروژه، معضل ترافیک در بازار میوه و تره بار سابق شهریار به نحو چشمگیری کاهش پیدا می کند.

عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:پیرو مطالعات و پیش بینی های انجام شده، فاز اول این پروژه با استقرار سرد خانه ها و احداث حجره ها تا 6 ماه آینده به بهره برداری خواهدرسید.

درخشان یاد آور شد: پروژه مذکور به نحوی طراحی شده که دسترسی شهروندان از سه شهرستان شهریار، قدس و ملارد به این مرکز را به نحو شایسته ای تسهیل می کند.

گفتنی است عملیات احداث پروژه مورد اشاره در زمینی به مساحت 27 هکتار و با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان در بلوار شورای شهریار اجرایی خواهد شد.