بارش های پاییز سال جاری۲۰درصد بیشتر از حد نرمال سال قبل خواهد بود
بارش های پاییز سال جاری۲۰درصد بیشتر از حد نرمال سال قبل خواهد بود

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: بارش های پاییز سال جاری۲۰درصد بیشتر از حد نرمال سال قبل خواهد بود. شهریاریها، مجتبی جلالی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، برگزار شد اظهار داشت: بیشترین میزان بارش […]

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: بارش های پاییز سال جاری۲۰درصد بیشتر از حد نرمال سال قبل خواهد بود.

شهریاریها، مجتبی جلالی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و محمد تقی زاده، معاون عمرانی استانداری تهران، برگزار شد اظهار داشت: بیشترین میزان بارش در هفته جاری را در شهرستان شمیرانات با ۱۱۵ میلی‌متر و شهر  آبعلی با ۱۰۰ میلی‌متر شاهد بودیم.

جلالی افزود: میانگین بارش ها در استان تهران  ۶۰ میلی متر بوده  و بارش های پراکنده را تا آخر هفته بعد در استان  تهران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بارش های پاییز سال جاری ۲۰ درصد بیش  از حد نرمال بارش ها در مقایسه با مدت مشابه  سال قبل است گفت: خروجی مدل‌های بلندمدت هواشناسی نشان می‌دهد تا پایان آبان ماه بارش بیش از حد نرمال خواهد بود در حالی که دمای هوای آبان ماه مقداری بالاتر از شرایط عادی است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه بیان داشت: سردترین روز در هفته جاری سه‌شنبه اعلام شده بود و به دلیل بارش‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها را پیش بینی شد و از مردم عزیز خواستیم از حضور در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنند.