پ
  • شناسه : 7942
  • 07 فروردین 1394 - 12:17
  • 337 بازدید

بارش برف در جاده هراز تا دوشنبه/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه/ تهران دوشنبه بارانی می‌شود

بارش برف در جاده هراز تا دوشنبه/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه/ تهران دوشنبه بارانی می‌شود
بارش برف در جاده هراز تا دوشنبه/ ورود سامانه بارشی از یکشنبه/ تهران دوشنبه بارانی می‌شود

شهریاریها : کارشناس سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها در نیمه شرقی کشور طی امروز خبر داد و گفت: از فردا با خروج سامانه بارشی از شرق کشور، جوی آرام در کشور خواهیم داشت. به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا و به‌نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه  با اشاره به وضعیت […]

هواشهریاریها : کارشناس سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها در نیمه شرقی کشور طی امروز خبر داد و گفت: از فردا با خروج سامانه بارشی از شرق کشور، جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

به‌گزارش گروه جوان و جامعه برنا و به‌نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه  با اشاره به وضعیت آب وهوای کشور طی چند روز آینده گفت: طی امروز و فردا سامانه بارشی در نیمه شرقی فعال است و باعث بارندگی و وزش باد شدید در شرق و جنوب کشور خواهد شد.

وی افزود: این سامانه از فردا به تدریج از شرق خارج می شود و تا یکشنبه جوی آرام در کشور برقرار می شود.

نقشینه گفت: از یکشنبه سامانه جدید بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می شود که به تدریج البرز غربی، سواحل غربی دریای خزر را تحت تاثیر قرار داده و باعث افزایش ابر و گاهی باران و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد شد. این بارندگی ها در ارتفاعات و نقاط کوهستانی به شکل برف خواهند بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز در شرق و شمال استان تهران شاهد بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود اما فردا، آسمان تهران صاف و همراه غبار صبحگاهی است.

نقشینه با بیان این که از اوایل شب یکشنبه بارش پراکنده در تهران آغاز می شود، تاکید کرد: دوشنبه تهران بارانی خواهد شد.

وی درباره وضعیت آب و هوا در جاده هراز گفت: امشب در جاده هراز بارش خفیف برف رخ می دهد و این بارش ها از یکشنبه شب تا دوشنبه ادامه پیدا می کند.

نقشینه یادآور شد: با ورود سامانه جدید بارشی به کشور از دوشنبه، شاهد بارش در نیمه غربی خواهیم بود که بیشترین بارندگی ها در استان هایی مانند آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه رخ خواهند داد.

به گفته وی امروز شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و فردا دریای عمان مواج پیش بینی می شوند.

برچسب ها

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار 21 فروردین 1403

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار

شهریاریها - فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان 13 فروردین 1403

دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان

شهریاریها - مبلغ فطریه بدل از آرد هفتاد (۷۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی صد و هشتاد (۱۸۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و بیست (۱۲۰) هزار تومان تعیین شده است.

شدیدترین تصادفات در کدام استان‌ها رخ داده است؟ 11 فروردین 1403

شدیدترین تصادفات در کدام استان‌ها رخ داده است؟

شهریاریها - جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات خدمات نوروزی و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.