بارش‌ها اواخر هفته به کرج باز می‌گردد
بارش‌ها اواخر هفته به کرج باز می‌گردد

شهریاریها : منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد آسمان صاف تا قسمتی ابری در استان البرز بودیم و امروز نیز به صورت پراکنده در برخی از مناطق به ویژه ارتفاعات شاهد بارش باران خواهیم بود. وی افزود: از عصر امروز از میزان ابرها در آسمان […]

we1شهریاریها : منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد آسمان صاف تا قسمتی ابری در استان البرز بودیم و امروز نیز به صورت پراکنده در برخی از مناطق به ویژه ارتفاعات شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی افزود: از عصر امروز از میزان ابرها در آسمان استان البرز کاسته می‌شود و طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه البرز آسمانی صاف تا کمی ابری، شدت وزش باد و افزایش آلاینده‌های جوی را تجربه می‌کند.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز تصریح کرد: از عصر روز سه‌شنبه به بعد با ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور، بار دیگر شاهد بارش‌ها در البرز خواهیم بود که این وضعیت در روزهای چهارشنبه و پنجنشبه تشدید می‌شود.

رحمانیان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل داده‌های علمی در روز چهارشنبه به تدریج بر میزان ابرها افزوده شده و شاهد بارش باران و برف به صورت پراکنده خواهیم بود که در مناطق مرتفع انتظار بارش برف را داریم.

وی بیان داشت: روز پنجشبه نیز این وضعیت ادامه دارد و از عصر روز جمعه به بعد شاهد کاهش ابرها و بارش پراکنده باران در این روز خواهیم بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز افزود: از امروز تا روز سه‌شنبه به دلیل استقرار شرایط وارونگی جوی، بر میزان آلاینده‌ها افزوده شده و باید گروه‌های سنی حساس به ویژه کودکان، بیماران و افراد سالمند تنها در شرایط ضروری از خانه خارج شوند.

رحمانیان اظهار داشت: برای روزهای آتی اندکی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود که چندان محسوس نخواهد بود.

وی افزود: برای روز دوشنبه دمای هوای شهرستان کرج با یک تا دو درجه افزایش، در سردترین ساعات به صفر درجه و در گرم‌ترین ساعت به هشت درجه بالای صفر می‌رسد.