بابایی خبر داد؛ پوشش خبری انتخابات استان تهران با حضور ۱۲۱۷ خبرنگار
بابایی خبر داد؛ پوشش خبری انتخابات استان تهران با حضور ۱۲۱۷ خبرنگار
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به ابتکار عمل استانداری تهران از پوشش خبری انتخابات استان تهران با حضور 1217 خبرنگار خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، امین بابایی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان تهران، ستاد امنیت انتخابات استان تهران و حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به فعالیت های کمیته اطلاع رسانی اظهار داشت: کمیته اطلاع‌رسانی با ظرفیت‌های خاص و توجه به مقوله نوین گرایی در عرصه اطلاع‌رسانی اقدامات زیربنایی را در زمینه تولید محتوا انجام داده است.

وی افزود: تولید موشن گرافی مرتبط با انتخابات و پخش آن در بخش‌های رسانه‌ای و خبری شبکه خبر و شبکه‌های یک و دو اقدام ارزشمند و اثرگذاری بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: ابتکار عمل این دوره تجمیع کارت‌های خبرنگاری و صدور کارت‌های متحدالشکل است که ۱۲۱۷ کارت خبرنگاری به کمک حراست تهیه شده است.

بابایی با اشاره به پخش زنده انتخابات خاطرنشان کرد: پخش زنده مراسم انتخابات در امامزاده صالح(ع) و حرم عبدالعظیم(ع) انجام می شود ضمن اینکه برای اولین بار در شهرستان‌های شهریار و ورامین نیز پخش زنده انجام و دستگاه های اس‌ان‌جی پخش زنده در ۲۷ نوع نقطه مستقر شده و این رویداد بزرگ از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می شود تا بتوانیم حماسه دیگری از مردم را در دوم اسفندماه به تصویر بکشیم.