اوضاع بحرانی کرونا در ملارد / اعزام بیماران به کرج، شهریار و تهران
اوضاع بحرانی کرونا در ملارد / اعزام بیماران به کرج، شهریار و تهران
فرماندار ملارد از اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری شهرستان به‌منظور اعمال محدودیت‌های بیشتر در راستای کاهش موارد ابتلا به کرونا در ملارد خبر داد.

به گزارش شهریاریها ، سجاد برنجی با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا در شهرستان ملارد اظهار داشت: بر اساس آمارهای استخراج شده در هفته گذشته شهرستان ملارد در حدود 500 مورد ابتلا به کرونا داشته که با توجه به نبود بیمارستان در این شهرستان موضوع بسیار قابل اهمیتی است.

وی با اشاره به اینکه اوضاع کرونا در ملارد بحرانی است افزود: به دلیل افزایش موارد ابتلا در شهرستان درخواست محدودیت‌های بیشتر در زمینه تردد، آمدوشد و فعالیت مشاغل را داریم.

فرماندار ملارد در ادامه گفت: در حال حاضر واکسیناسیون گروه‌های سنی در 4 مرکز شهرستان در حال انجام است و شهروندان می‌توانند بر اساس ارائه پیامک از سامانه نوبت‌دهی در مرکز موردنظر حضور یافته و واکسن ضد کرونا را دریافت نمایند.

برنجی با بیان اینکه جمعیت فعلی شهرستان ملارد در حدود 400 هزار نفر است ابراز داشت: شهرستان ملارد مرکز بستری ندارد و بیماران در صورت نیاز به دریافت خدمات بستری به شهرستان‌های هم جوار از جمله کرج، شهریار و تهران معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی تمامی خدمات قابل ارائه به بیماران کرونایی به صورت درمان سرپایی است و مراکز شهرستان در این زمینه خدمات دهی قابل قبولی داشته‌اند.

فرماندار ملارد ادامه داد: در حال حاضر عملیات عمرانی تنها بیمارستان شهرستان ملارد پایان یافته و رفع نواقص انجام می‌شود و پس از آن در صورت تخصیص اعتبار و دریافت تجهیزات لازمه آغاز به کار خواهد کرد.

برنجی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت فعلی شیوع بیماری کرونا نیاز به اعمال محدودیت‌هایی دارد و ما در مجموعه فرمانداری شهرستان ملارد برای اعمال و اجرای محدودیت در راستای کاهش آسیب بیماری به خانواده‌ها اعلام آمادگی می‌کنیم.