امام جمعه موقت شهریار: ۹ دی روز تاریخ ساز امت اسلامی ایران است
امام جمعه موقت شهریار: ۹ دی روز تاریخ ساز امت اسلامی ایران است

شهریاریها : حجت‌الاسلام عبدالحسین حیدری در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان شهریار اظهار داشت: تقوا تنها ملاک کرامت و سعادت انسان است و هر که در این راه قدم بردارد سعادتمند دنیا و اخرت می شود. وی افزود: خداوند در قرآن کریم که چراغ هدایت هر زمان و مکان است فرموده است که گرامی […]

13921008000590_PhotoAشهریاریها : حجت‌الاسلام عبدالحسین حیدری در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان شهریار اظهار داشت: تقوا تنها ملاک کرامت و سعادت انسان است و هر که در این راه قدم بردارد سعادتمند دنیا و اخرت می شود.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم که چراغ هدایت هر زمان و مکان است فرموده است که گرامی ترین شما با تقوا ترین شماست پس همه ما برای متقی شدن باید از خداوند یاری بجوییم تا رستگار شویم.

امام جمعه موقت شهریار عنوان کرد: در روز محشر که همگان در پیشگاه حق تعالی حاضرمی شویم همین تقوا، راه و مسیر را به سمت بهشت هموار می کند و من خودم و شما را در همه حال به تقوا دعوت می کنم زیرا همین مهم عزت دنیا و سعادت آخرت را به همراه دارد.

وی در خطبه دوم نمازعبادی سیاسی شهریار گفت: در آغاز ماه ربیع  الاول هستیم و امروز برخود لازم می دانم که از تک تک  مردم ، مسئولان هیئت های مذهبی، ائمه جماعات و مبلغان  برای دو ماه عزاداری وعرض ارادت و احترام به ساحت مقدس ائمه (ع) تشکر کنم.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: درآستانه هفتم دی ماه سال روز شهادت حاج شیخ حسن غفاری به دست مزدوران رژیم پهلوی هستیم و همچنین امام خمینی (ره)  این روز را به عنوان روز نهضت سواد آموزی  نام گذاری کردند.

وی افزود: نهضت سواد آموزی خدمات ارزنده‌ای را تا به حال برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است که این مهم نیز از برکت تفکرات دور اندیشانه امام راحل بود.

امام جمعه موقت شهریار با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی گفت:  فتنه 88  بزرگترین فتنه ای بود که در طول عمر انقلاب اسلامی ایران روی داد، در این فتنه تمام جریانات داخلی و خارجی مخالف نظام یارگیری شد تا این فتنه صورت بگیرد.

وی افزود: در جریان فتنه 88 نقش بی بدیل مقام معظم رهبری بر هیچ کس پوشیده نیست و در همه حال سخنان و رهنمود های ایشان راهنمای مردم بود تا از گرد و غبار فتنه عبور کنند.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: روز 9 دی ماه روز میثاق امت با ولایت است، این روز برگ زرینی بود که به درخت محکم و استوار انقلاب اسلامی ایران افزوده شد.

وی گفت: مقام معظم رهبری با درایت فوق العاده خود حوادث را مدیریت کردند به گونه ای که به جای دستگاه های نظامی و قضایی مردم ریشه های فتنه را خشکاندند.

امام جمعه موقت شهریار تاکید کرد: مقام معظم رهبری در همان آغاز به روشنگری در مورد تمام ابعاد فتنه پرداختند و با اقدامات لازم امید همه مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران را نا امید کردند.

وی افزود: ایشان در روز 23 خرداد یکی از فریب خوردگان را پدرانه نصیحت کرد و به او گفت که باید قانون مدار باشد و در 27 خرداد ماه نیز در جلسه ای ابعاد توطئه علیه کشور را با صراحت توضیح دادند.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: مقام معظم رهبری  در طول مدت فتنه هیچگاه کمترین امتیازی را به فتنه گران ندادند و برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود دستور دادند که رسیدگی به شکایات یک هفته تمدید شود.

وی گفت:9 دی دستاورد های عظیمی را به همراه داشت که مهمترین آن افزایش اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران، باور وجود جنگ نرم و فتنه های پیچیده  بود که همین مهم سبب شد که نقاب از روی  صورت برخی افراد کنار رود.

امام جمعه موقت شهریار اظهار کرد: 9 دی ماه یک تاریخ نیست بلکه تاریخ ساز است و خود یک دانشگاه و شروع فرهنگ عزت خواهی است، در این روز مردم با حضور عاشورایی خود نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب رقم زدند که این روز یک رفراندوم ملی در جهت حمایت از نظام و  مقام معظم رهبری بود.

وی عنوان کرد: روز 9 دی ماه پایه های کاخ سفید را لرزاند چنان که بر سر ساکنانش آوار شد و مردم با حضورخود این پیغام را دادند که اگر استکبار بخواهد در مقابل دین امت اسلامی ایران بایستند تا آخرین قطره خون ایستادگی می‌کنیم.

امام جمعه موقت شهریار با اشاره به دهم دی ماه مصادف با 8 ربیع الاول، روز شهادت امام حسن عسگری (ع)، گفت: این روز را به تمام مسلمانان جهان پیشاپیش تسلیت عرض می کنم و 9 ربیع الاول روز آغاز امامت امام عصر (عج) را به ساحت مقدس ایشان تبریک میگوئیم، از خدا می خواهیم که ظهور ایشان را در زمان حیات ما قرار دهد.