امام جمعه شهریار خواستار برخورد قاطع با سودجویان بازار و عوامل اخلال در اقتصاد کشور
امام جمعه شهریار خواستار برخورد قاطع با سودجویان بازار و عوامل اخلال در اقتصاد کشور

شهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سالمی در شهریار اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته شرایط اقتصادی خاصی را در کشور تجربه می‌کنیم که دلایل مختلفی دارد. وی تصریح کرد: گرانی‌هایی که امروز به مردم فشار می‌آورد، ریشه‌های مختلفی دارد و همانطور که مردم ما می‌دانند ما در یک دوره اقتصاد مقاومتی به سر می‌بریم و در […]

سالمیشهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سالمی در شهریار اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته شرایط اقتصادی خاصی را در کشور تجربه می‌کنیم که دلایل مختلفی دارد.

وی تصریح کرد: گرانی‌هایی که امروز به مردم فشار می‌آورد، ریشه‌های مختلفی دارد و همانطور که مردم ما می‌دانند ما در یک دوره اقتصاد مقاومتی به سر می‌بریم و در این دوران افزایش قیمت‌ها دور از ذهن نیست.

خطیب جمعه شهرستان شهریار ادامه داد: در این شرایط همه باید تلاش کرده و با همدلی و اتحاد جلوی تحقق اهداف شوم دشمنانی که تحریم‌های غیر قانونی را به ایران اسلامی تحمیل می‌کنند، بگیریم.

برخی سودجویان به دنبال سوء‌استفاده از شرایط هستند

سالمی افزود: آنچه که مردم را نگران و ناراحت کرده این است که برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از شرایط موجود، تنها به دنبال افزایش درآمدهای نامشروع خود هستند.

وی تاکید کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند که با این افراد برخورد قاطع صورت گرفته و اجازه ندهند یک عده موجب افزایش بی‌رویه قیمت‌ها شوند.

امام جمعه شهرستان شهریار گفت: مردم ما صبور هستند و شرایط را درک کرده و همواره همراه با نظام و مسئولان هستند و کمتر از مشکلات و سختی‌ها شکایت می‌کنند.

سالمی تاکید کرد: این روحیه ایثار و از خودگذشتگی مردم ما نباید موجب شود که مسئولان برای برخورد با افراد سودجو غفلتی داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که مسئولان به ویژه بخش‌های نظارتی و بازرسی بر عملکرد اصناف و قیمت‌ها نظارت کامل داشته و با افرادی که به هر شکل در روند بازار اخلال می‌کنند، برخورد قاطع و سریع داشته باشند.

سالمی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اگر با افراد سودجو و مخلان بازار و اقتصاد کشور برخورد قاطع داشته باشیم، دیگر این افراد جسارت تعرض به منابع مالی کشور و مردم را نخواهند داشت.