امام جمعه اندیشه: انتخابات بهترین روش برای ورود نخبگان در اداره کشور است
امام جمعه اندیشه: انتخابات بهترین روش برای ورود نخبگان در اداره کشور است

شهریاریها : حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی مروج اظهار داشت : انتخابات بهترین روش برای ورود نخبگان در اداره کشور است، بنابراین فرهیختگان و دانشگاهیان باید اهمیت حضور پرشور انتخابات را برای مردم تبیین کنند. وی بیان کرد: در نظام مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات به عنوان بهترین راه برای مشارکت سیاسی مردم است، به همین […]

۱۳۹۴۰۷۱۸۰۰۰۸۳۹_PhotoAشهریاریها : حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلی مروج اظهار داشت : انتخابات بهترین روش برای ورود نخبگان در اداره کشور است، بنابراین فرهیختگان و دانشگاهیان باید اهمیت حضور پرشور انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

وی بیان کرد: در نظام مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات به عنوان بهترین راه برای مشارکت سیاسی مردم است، به همین دلیل آنها باید با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنند.

امام جمعه شهر جدید اندیشه تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در همه حال اخلاق را رعایت و برای کسب رأی بیشتر تنها به توانایی‌های خود بسنده کنند و از تخریب یکدیگر که موجب بدبینی مردم می‌شود پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین رکن در جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است اما امروزه برخی به دنبال تخریب جایگاه ولی فقیه هستند، مردم باید بدانند که تنها راه نجات آنها پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت است.

مروج خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در همه حال با تیزبینی خودشان نقشه‌های شوم دشمنان را رصد کرده و آنها را از رسیدن به اهداف پلیدشان باز می‌دارند، به همین دلیل دشمنان سعی می‌کنند تا با توسل به هر ابزاری به مهم‌ترین جایگاه در جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

وی گفت: همچنین دشمنان به دنبال آن هستند تا با ایجاد تفرقه بین مردم به جایگاه جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند، بنابراین ملت ایران باید با هوشیاری و بصیرت ضمن حفظ وحدت، با حضور فعال در صحنه، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

امام جمعه شهر جدید اندیشه اظهار کرد: دشمن با برنامه‌ریزی گسترده قصد دارد تا از طریق انتخابات به ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی به نهادهای کلیدی و تصمیم‌ساز کشور نفوذ کند، بنابراین مردم باید به افراد اصلح و واجد شرایط رأی دهند تا زمینه نفوذ دشمن در ارکان نظام به وجود نیاید.

وی در پایان متذکر شد: مردم باید با بصیرت پای صندوق‌های رأی بیایند تا مانع ایجاد فتنه‌ای دیگر توسط دشمنان و عوامل داخلی آنها شوند، چراکه این امر باعث اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی می‌شود.