اسمعیل طلوعی سرپرست شهرداری اندیشه شد
اسمعیل طلوعی سرپرست شهرداری اندیشه شد

شهریاریها:جلسه معارفه سرپرست شهرداری اندیشه، در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، جلسه معارفه اسمعیل طلوعی بعنوان سرپرست شهرداری اندیشه با حضور اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری برگزار شد. بنا بر این گزارش، در این جلسه اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اندیشه اعم از مجید […]

DSC_9811شهریاریها:جلسه معارفه سرپرست شهرداری اندیشه، در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، جلسه معارفه اسمعیل طلوعی بعنوان سرپرست شهرداری اندیشه با حضور اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این جلسه اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اندیشه اعم از مجید ساحل گزین رئیس شورای اسلامی، غلامرضا سرآبادانی نایب رئیس شورای اسلامی، علی بدلی خزانه دار شورای اسلامی، صادق جعفری دبیر اول شورای اسلامی، الهام افراشته دبیر دوم شورای اسلامی به همراه داود سرمست، یعقوب وکیلی، غلامرضا حاتمی و حسین تاجیک دیگر اعضای شورای اسلامی و معاونین، مدیران و مسئولین شهرداری اندیشه، حضور داشتند.

در آغاز جلسه و پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، داود سرمست از اعضای سابق و کنونی شورای اسلامی و پرسنل و شهردار سابق اندیشه در خصوص کسب رتبه اول در جمع شهرداریهای استان تهران، تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است، مجید ساحل گزین نیز ضمن تشکر از زحمات بهروز کاویانی شهردار اسبق اندیشه و کارکنان، برای سرپرست و پرسنل شهرداری و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه در دوره چهارم شوراهای اسلامی، آرزوی موفقیت نمود.