استاندار البرز: شهرک صنعتی غیردولتی ماهدشت راه‌اندازی می‌شود
استاندار البرز: شهرک صنعتی غیردولتی ماهدشت راه‌اندازی می‌شود

شهریاریها :  اصغر عربیان ظهر امروز در نهمین جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان البرز اظهار داشت: توسعه شهرک‌های صنعتی می‌تواند گامی اساسی در جهت توسعه و تحول در صنعت کشور و همچنین رونق اقتصادی باشد. وی ادامه داد: کرج با داشتن شهرک‌های صنعتی یکی از  رکوردارترین شهرک‌های صنعتی […]

13910316000407_PhotoAشهریاریها :  اصغر عربیان ظهر امروز در نهمین جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان البرز اظهار داشت: توسعه شهرک‌های صنعتی می‌تواند گامی اساسی در جهت توسعه و تحول در صنعت کشور و همچنین رونق اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: کرج با داشتن شهرک‌های صنعتی یکی از  رکوردارترین شهرک‌های صنعتی غیر دولتی در کشور است. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای شهرک‌های صنعتی در این استان انجام داد فراهم کردن،‌ زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های صنعتی در این استان است.

عربیان در ادامه سخنان خود بر تفکیک واحدهای صنعتی از حوزه‌های مسکونی تأکید کرد و گفت: انجام این مهم  یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

این مقام مسئول ساماندهی اگر شهرک صنعتی در ماهدشت تأسیس شود صنایع فعال در این منطقه نیز ساماندهی می‌شود. ستاد تسهیل استان باید با اجرای برنامه‌های کارآمد شرایط تسهیل را برای واحدهای صنعتی در استان ایجاد کند.

وی با تأکید بر این که واحدهای صنعتی باید با رعایت استانداردهای زیست محیطی تمامی قوانین در این حضوص را انجام دهند افزود: صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باید شرایط زیست محیطی را در نظر بگیرند و در این مسیر از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنند.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر رفع مشکلات و کمبودهای صنایع تأکید کرد و گفت: با حمایت از صنایع صنعت می‌توانیم آنها را به سمت توسعه و پیشرفت سوق داده و مسیر توسعه اقتصادی را برای استان فراهم کنیم.

در ادامه این نشست  استاندار البرز از  کارخانه جلیس،‌آفرین بهگل و  ماه سان صنعت بازدید کرد.