اجرای طرح «آرامش یک» در غرب استان تهران / ۱۸۲ سارق دستگیر شد
اجرای طرح «آرامش یک» در غرب استان تهران / ۱۸۲ سارق دستگیر شد
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح«آرامش یک» در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد و گفت: طی این طرح ۳۱۶ فقره انواع پرونده سرقت کشف و ۱۸۲ سارق دستگیر شد.

به گزارش شهریاریها ،سردار کیوان ظهیری عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس اظهار داشت: با اجرای طرح عملیاتی «آرامش یک «با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان مواد مخدر در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران، ۶۰ دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر در این عملیات توسط مأموران پلیس، گفت: در این راستا ۱۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

ظهیری با اشاره به اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای ۱۳۷ حکم، ۱۸۲ نفر سارق دستگیر، ۲۱ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد، گفت: در راستای اجرای این طرح ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران انتظامی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در این عملیات ۲۴۶ خودرو و موتورسیکلت به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.

ظهیری در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی «آرامش» در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.