آتش‌سوزی گسترده در واحد مسکونی در شهریار
آتش‌سوزی گسترده در واحد مسکونی در شهریار

شهریاریها : یاسر حیدریان صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی ۸۰۱ رضی‌آباد اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده یک واحد مسکونی در شهریار خسارت مالی بر جای گذاشت. وی بیان کرد: ساعت ۲۲ و ۴۶ دقیقه شب گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع در شهریار، محمدآباد گزارش شد. […]

۱۳۹۲۰۵۲۷۰۰۰۲۱۸_PhotoAشهریاریها : یاسر حیدریان صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی ۸۰۱ رضی‌آباد اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده یک واحد مسکونی در شهریار خسارت مالی بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: ساعت ۲۲ و ۴۶ دقیقه شب گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار حریق یک واحد مسکونی واقع در شهریار، محمدآباد گزارش شد.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار افزود: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴۰۱ شهریار، ۱۰۱ مرکزی و ۸۰۱ رضی‌آباد را با چند دستگاه خودرو عملیاتی و امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق کرد.

وی تصریح کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد یک واحد مسکونی در طبقه اول به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش‌نشانان اطفا و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

حیدریان خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته اما متأسفانه به اکثر وسایل منزل خسارت وارد شد.

وی ابراز کرد: علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهریار تحت بررسی است.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار گفت: همچنین با تلاش آتش‌نشانان یک قلاده گربه محبوس شده در موتور یک دستگاه خودرو سمند رهاسازی شد.

وی اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یک دستگاه خودرو سمند واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، خیابان چهارم غربی گزارش شد.

حیدریان در پایان متذکر شد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه ۳۰۱ اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه کرده و در بدو ورود مأمورین مشاهده شد یک قلاده گربه در موتور یک دستگاه خودرو سمند محبوس شده که با تلاش آتش‌نشانان و با استفاده از تجهیزات رهاسازی گربه صورت پذیرفت.