مهندس محمودی؛سرانه ورزشی و آموزشی در شهرستان ملارد بسیار نامطلوب است
مهندس محمودی؛سرانه ورزشی و آموزشی در شهرستان ملارد بسیار نامطلوب است

شهریاریها : نماینده مردم شهرستان های ملارد، قدس و شهریار در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد گفت : نیازمند تخصیص اعتبار برای اتمام طرح های شهرداری تا دهه فجر هستیم. محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد، قدس و شهریار در مجلس در […]

شهریاریها : نماینده مردم شهرستان های ملارد، قدس و شهریار در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد گفت : نیازمند تخصیص اعتبار برای اتمام طرح های شهرداری تا دهه فجر هستیم.

محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد، قدس و شهریار در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان ملارد که به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد، اظهار کرد: نیازمند تخصیص اعتبار برای اتمام طرح های شهرداری تا دهه فجر هستیم و مشکل تصفیه پساب ها در شهرستان ملارد باید جدی گرفته شود.

وی افزود: سرانه ورزشی و آموزشی در شهرستان ملارد بسیار نامطلوب است و این شهر ستان علیرغم دارابودن جمعیت ۴۰۰ هزار نفری متاسفانه سالن فاقد سالن ورزشی است.

وی گفت :در شهرستان ملارد با حضور توکلی کجانی که به تازگی به عنوان فرماندار نمونه استان تهران انتخاب شده است مشکل و دغدغه خاصی نداریم.