۲۲۰ هزار نفر در شهرستان ملارد واجد شرایط رأی دادن هستند
۲۲۰ هزار نفر در شهرستان ملارد واجد شرایط رأی دادن هستند

شهریاریها : معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ملارد گفت:از مجموع جمعیت ۴۲۰ هزار نفری این شهرستان قریب به ۲۲۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند. مجتبی شاهقلیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جمعیت ۴۲۰ هزار نفری این شهرستان اظهار داشت:طبق برآوردهای جمعیتی لحاظ شده، قریب به ۲۲۰ هزار نفر […]

۱۳۹۴۱۱۰۶۰۰۰۷۷۳_PhotoAشهریاریها : معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ملارد گفت:از مجموع جمعیت ۴۲۰ هزار نفری این شهرستان قریب به ۲۲۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

مجتبی شاهقلیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جمعیت ۴۲۰ هزار نفری این شهرستان اظهار داشت:طبق برآوردهای جمعیتی لحاظ شده، قریب به ۲۲۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند که این میزان، ظرفیتی عظیم در برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان محسوب می شود.

معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری ملارد افزود:البته نمی توان بصورت دقیق به آمار مذکور تکیه کرد، زیرا ممکن است در روز برگزاری انتخابات، عده ای در خارج از این شهرستان، آرای خود را به صندوق رأی بیندازند و یا عده ای دیگر از مناطق دیگر در این شهرستان رأی دهند.

شاهقلیان در خصوص آخرین تحولات انتخاباتی در حوزه اجرایی این شهرستان عنوان کرد:با برنامه ریزی های طراحی شده تمامی نفرات اجرایی و نحوه چینش شعباتی که باید عوامل اجرایی در آن حضور یابند، مشخص شده است.

معاون فرماندار ملارد گفت:در حال حاضر جدی ترین دستور کار ما به نظارت بر فعالیت های انتخاباتی کاندیداها معطوف می شود و با قاطعیت اعلام می کنیم، دستگاه های اداری شهرستانی از قرار دادن امکانات خود برای امور تبلیغاتی له یا علیه کاندیداهای رقیب یا مورد حمایت اجتناب کنند.

وی افزود:توجیهات لازم در این خصوص انجام و موارد مورد نیاز به تمامی دستگاه های فعال شهرستانی اعلام شده است و در صورت بروز چنین تخلفی، برخوردهای مقتضی در چارچوب های  قانونی اعمال خواهد شد.

شاهقلیان یادآور شد:تجربیات ادوار گذشته نشان داده شهرستان ملارد در حوزه مشارکت سیاسی و اجتماعی همواره فعالانه در صحنه حضور داشته و با عنایت به تدابیر و تمهیدات تنظیم شده، امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز این امر با شکوه و حضور حداکثری مردم این خطه محقق شود.