مربی اسلامشهری دبیر شهرستان‌های هیئت تکواندو استان تهران شد
مربی اسلامشهری دبیر شهرستان‌های هیئت تکواندو استان تهران شد

گروه ورزش شهریاریها : علی شیخ‌نیا مربی با سابقه تکواندو شهرستان اسلامشهر، با حکم رئیس هیئت تکواندو استان تهران، به سمت دبیر شهرستان‌های این هیئت انتخاب شد. شیخ‌نیا که از ورزشکاران و مربیان باسابقه شهرستان اسلامشهر در رشته تکواندو است، به مدت پنج سال مسئولیت هیئت تکواندو شهرستان اسلامشهر را بر عهده داشته و سه […]

13931116000253_PhotoAگروه ورزش شهریاریها : علی شیخ‌نیا مربی با سابقه تکواندو شهرستان اسلامشهر، با حکم رئیس هیئت تکواندو استان تهران، به سمت دبیر شهرستان‌های این هیئت انتخاب شد.

شیخ‌نیا که از ورزشکاران و مربیان باسابقه شهرستان اسلامشهر در رشته تکواندو است، به مدت پنج سال مسئولیت هیئت تکواندو شهرستان اسلامشهر را بر عهده داشته و سه سال نیز به‌ عنوان دبیر این هیئت در جهت پیشرفت ورزش تکواندو فعالیت کرده است.

بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده از سوی فدراسیون ووشو، سودابه جاوید نایب رئیس هیئت ووشو اسلامشهر نیز برای سومین بار متوالی به‌ عنوان برترین مربی تالو در سال 93 انتخاب و معرفی ‌شده است.

همچنین در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور رده پیشکسوتان که در استان فارس برگزار شد، معصومه ممتازی موفق شد تا با غلبه با حریفان خود در این مسابقات مقام سوم مشترک را کسب کند. قابل ذکر است که ممتازی یکی از مربیان باسابقه شهرستان اسلامشهر است که تاکنون توانسته علاوه بر کسب مقام‌های برتر رقابت‌های مختلف در رشته‌های بدمینتون، آمادگی جسمانی به دست آورده و تعدادی زیادی ورزشکار نیز در این رشته‌ها تربیت کرده است.

قابل ذکر است که ورزشکاران اسلامشهری در عرصه‌های مختلف بین‌المللی در زمینه مدیریت و رقابت‌های ورزشی همواره صاحب‌نظر بوده و موفقیت‌هایی بسیاری را به دست آورده‌اند تا علاوه بر اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، جاری کردن نام اسلامشهر بر زبان‌ها، همواره درصدد بوده‌اند تا زمینه‌های رشد و توسعه ورزش این شهرستان را ایجاد کنند.