برگزاری کارگاه تخصصی تعارض ها و علل خیانت زوجین در شهرستان ملارد
برگزاری کارگاه تخصصی تعارض ها و علل خیانت زوجین در شهرستان ملارد

شهریاریها : کارگاه تخصصی تعارض ها و علل خیانت زوجین به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی مشاوران خانواده در جهت ارائه تکنیکهای درمانی در کلینیک ها در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی این دوره آموزشی که با حضورتعداد بیش از ۴۵ نفر از   فارغ التحصیلان […]

photo_2016-04-11_11-44-27شهریاریها : کارگاه تخصصی تعارض ها و علل خیانت زوجین به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی مشاوران خانواده در جهت ارائه تکنیکهای درمانی در کلینیک ها در اداره بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، طی این دوره آموزشی که با حضورتعداد بیش از ۴۵ نفر از   فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه در رشته های روانشناسی و مشاورین مراکز و آموزش و پرورش برگزار شد مباحثی چون : انواع تعارض و خشم ، بررسی علل خشم و پیمان شکنی زناشویی و اقسام پیمان شکنی و سبب شناسی ، تاثیرات پیمان شکنی و تکنیکهای پیشگیری و درمان آن  مطرح گردید.
شایان ذکر است این کارگاه آموزشی طی دو روز در روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین  به همت معاونت پیشگیری شهرستان و با همکاری موسسه مدیران جوان و تدریس الهه قربانی کارشناس ارشد روانشناسی  برگزار و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو شد.