برگزاری کارگاه آموزشی مبانی مددکاری در شهرستان ملارد
برگزاری کارگاه آموزشی مبانی مددکاری در شهرستان ملارد

شهریاریها : کارگاه آموزشی مبانی مددکاری در شهرستان ملارد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، در این کارگاه آموزشی که با حضور حقانیان ( کارشناس امور اجتماعی استان تهران)، بتول مددی ( معاونت اجتماعی شهرستان ) تشکیل شد تعدادی از مددکاران ستاد و کلینیک  شهرستان های ملارد، قدس، شهریار، رباط کریم و […]

DSC05608شهریاریها : کارگاه آموزشی مبانی مددکاری در شهرستان ملارد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، در این کارگاه آموزشی که با حضور حقانیان ( کارشناس امور اجتماعی استان تهران)، بتول مددی ( معاونت اجتماعی شهرستان ) تشکیل شد تعدادی از مددکاران ستاد و کلینیک  شهرستان های ملارد، قدس، شهریار، رباط کریم و بهارستان شرکت نمودند.
در ابتدای کارگاه  مرتضی قربانی (ریاست اداره) ضمن خوشامدگویی به مددکاران توضیحاتی را در خصوص تعداد مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملارد، جمعیت کلی و آسیبهای شهرستان ارائه و برگزاری این دوره ها را گامی محکم در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف سازمان عنوان کرد.
در این دوره آموزشی مباحثی چون : تعریف مددکاری در سال 2013، اصول مددکاری، تعریف توانمند سازی، ایجاد و سطوح توانمندسازی، مراحل توانمندسازی از دیدگاههای مختلف، شاخص های توانمند سازی، نتایج توانمند سازی و … مطرح گردید.

شایان ذکر است این دوره آموزشی به همت معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران و کارشناس مسئول دفتر توانمند سازی و خانواده و با همکاری معاونت اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد با تدریس دکتر سید محمد جوادی   برگزار و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو شد.