بازدید معاون توانبخشی بهزیستی کشور  از مراکز توانبخشی شهرستان ملارد
بازدید معاون توانبخشی بهزیستی کشور  از مراکز توانبخشی شهرستان ملارد

شهریاریها : همزمان با ایام گرامیداشت روز معلم و روز کارگر دکتر حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از برخی مراکز روزانه و شبانه روزی بهزیستی شهرستان ملارد بازدید کرد . به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، به مناسبت گرامیداشت روز معلم دکترحسین نحوی نژاد معاون […]

IMG_۲۰۱۶۰۵۰۲_۲۲۵۲۲۷شهریاریها : همزمان با ایام گرامیداشت روز معلم و روز کارگر دکتر حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از برخی مراکز روزانه و شبانه روزی بهزیستی شهرستان ملارد بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، به مناسبت گرامیداشت روز معلم دکترحسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشوربه همراه رامین رضایی مدیرکل مراکز شبانه روزی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشور، محمدرضا اسدی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران، مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری،حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه و مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از برخی مراکز از جمله مرکز حرفه آموزی ذهنی دخترانه بالای ۱۴ سال کامیاب و مرکز شبانه روزی بیماران اعصاب و روان زنانه وصال بازدید کرد و پس از دیدار با بیماران و بازدید هنرهای دستی معلولین ذهنی مرکز کامیاب از مربیان و کادر این مراکز به مناسبت روز معلم تقدیر و تشکر کرد .
حسین نحوی نژاد در حاشیه بازدید و تجلیل از مربیان اشاره ای به اجرای موفق طرح CBRدر شهرستان ملارد کرد و گفت : گسترش توانبخشی مبتنی بر جامعه که یک کار گروهی است خانواده ها و جامعه را درگیر می کند . خوشبختانه در شهرستان ملارد این طرح از قوت و قدرت مناسبی برخوردار است .
طی این بازدید مرتضی قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد به مناسبت روز معلم با تقدیم هدیه به مربیان و پرسنل مراکز کامیاب و وصال در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان مراتب تشکر و قدردانی را به جا آورد .