مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور به میزبانی استان البرز برگزار می شود
مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور به میزبانی استان البرز برگزار می شود
شهریاریها - نوزدهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۲۵ استان در رده پیشکسوتان یادواره مرتضی مهاجری به میزبانی استان البرز برگزار می شود.

به گزارش شهریاریها ، جلیل افتخاری رئیس کمیته پیشکسوتان گفت: بر اساس اعلام فدراسیون دوچرخه سواری نوزدهمین دوره مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور از تاریخ 5 الی 7 آذر ماه جاری در استان البرز شهرستان کرج برگزار می‌شود.

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون دوچرخه سواری افزود : این مسابقات در رشته تایم تریل 10 کیلومتر و استقامت 60 کیلومتر در مسیر رفت و برگشت بلوار چهار باندی محمدشهر کرج و در رده‌های سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۴ سال، ۴۵ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۴ رده سال، ۶۰ تا ۶۴ سا و در رده سنی ۶۵ به بالا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : در این رقابت ها به نفرات برتر حائز حکم و مدال می شوند و در پایان نتایج تیمی نیز کاپ قهرمانی به تیم های برتر اهدا می شود.

افتخاری افزود : دوچرخه سواران شرکت کننده در این مسابقات جمعه 5 آذرماه در کرج پذیرش خواهند شد و شنبه و یکشنبه رقابتها دوچرخه سواران در رشته تایم تریل انفرادی و استقامت با یکدیگر رقابت خواهند کرد .

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون دوچرخه سواری اظهار امیدواری کرد: برگزاری چنین مسابقاتی کار بسیار ارزشمندی است و سبب می شود که دوچرخه سواران پیشکسوت بیشتر دیده شوند، قطعا این مساله در ارتقای انگیزه و روحیه ورزشکاران قدیمی و پیشکسوت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی در خاتمه عنوان کرد: در پس قهرمان شدن اراده، هدف و علاقه ای وجود دارد که حتی تا سنین بالا با فرد رشد یافته و آن هدف، جزئی از وجود و لازمه زندگی فرد می شود. قهرمان ورزش شدن کار آسانی نیست رنج بسیاری را باید تحمل کرد تا طعم شیرین قهرمانی حاصل شود.

شایان ذکر است این رقابتها به منظور ارج نهادن به سرمایه های گرانقدر ورزش دوچرخه سواری هر ساله برگزار می شود و این دوره بنام زنده یاد مرتضی مهاجری از پیشکسوتان دوچرخه سواری کشور نامگذاری شده است.