حضور رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی در شهر فردوسیه
حضور رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی در شهر فردوسیه

شهریاریها : رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با دعوت شهردار و شورای شهر فردوسیه شهریار از زمین اختصاص پیدا کرده برای پیست چند منظوره موتورسواری و اتومبیلرانی این شهر بازدید کرد . به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، در پی دیدار قبلی رئیس شورای شهر شهرستان شهریار و نماینده شهردار فردوسیه با محمود صیدانلو و […]

شهریاریها : رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با دعوت شهردار و شورای شهر فردوسیه شهریار از زمین اختصاص پیدا کرده برای پیست چند منظوره موتورسواری و اتومبیلرانی این شهر بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ، در پی دیدار قبلی رئیس شورای شهر شهرستان شهریار و نماینده شهردار فردوسیه با محمود صیدانلو و درخواست همکاری برای ساخت پیست چند منظوره موتورسواری و اتومبیلرانی در این شهر ، روز دوشنبه رئیس فدراسیون با همراهی نایب رئیس و مسئول طراحی پیست فدراسیون به این شهر سفر کرد و از زمین اختصاص یافته برای انجام این پروژه ملی بازدید کرد .

در این بازدید که علیرضا اسدی شهردار فردوسیه و یوسف چهارلنگ معاون اقتصادی شهردار ، محمود صیدانلو را همراهی می کردند ، رئیس فدراسیون و گروه کارشناسان فدراسیون با مشاهده از نزدیک زمین ، ضمن تشکر از علاقمندی اعضای شورای شهر و شهردار فردوسیه نسبت به علایق ورزشی نوجوانان و جوانان منطقه در فراهم کردن فضای ورزشی برای آنان ، مکان یاد شده را برای احداث پیست چند منظوره برای رشته های ورزشی موتورسواری و اتومبیلرانی مناسب تشخیص دادند و در پایان مقرر شد که هر چه سریع تر نقشه احداث با کمک کارشناسان فدراسیون تهیه و نسبت به کلنگ زنی این پروژه ملی اقدام شود .

بعد از بازدید نیز رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و گروه همراه در نشست مشترک با شهردار فردوسیه شرکت کردند . در این جلسه اسدی شهردار فردوسیه آمادگی خود را برای ساخت این پروژه در راستای پر کردن اوقات فراغت و تفریحات سالم برای جوانان منطقه و کمک به افزایش سفرهای توریستی اعلام کرد و صیدانلو نیز قول همه گونه همکاری فکری و معنوی از سوی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان را به او داد .