کشف 761 کیلو مرفین و حشیش قبل از توزیع در غرب استان تهران
کشف 761 کیلو مرفین و حشیش قبل از توزیع در غرب استان تهران

شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: با به دست آمدن سرنخی از فعالیت یکی از عناصر اصلی قاچاق موادمخدر در شهرک شاهدشهر شهریار و با توجه به حساسیت امر، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: مأموران مبارزه […]

aslani-2شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی گفت: با به دست آمدن سرنخی از فعالیت یکی از عناصر اصلی قاچاق موادمخدر در شهرک شاهدشهر شهریار و با توجه به حساسیت امر، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان پس از دو هفته کار اطلاعاتی با اطمینان از اینکه متهم اصلی به تازگی مقادیری مواد مخدر را از قاچاقچیان تحویل گرفته و در منزلش در شهرک شاهدشهر شهریار دپو کرده است با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ویژه، منزل قاچاقچی مورد بازرسی قرار گرفت.

اصلانی با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی پلیس و شناسایی محل دپو و نگهداری محموله مواد مخدر در شهرک شاهدشهر بیان داشت: در عملیاتی ویژه 514 کیلوگرم حشیش و 247 کیلوگرم مرفین بالفافه از منزل قاچاقچیان کشف و در این رابطه 4 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در این عملیات پلیس، یک دستگاه خودروی سمند سورن و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف و متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه و توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.