کشف ۴۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهریار
کشف ۴۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از شناسایی محل دپوی ۴۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهرستان شهریار خبر داد. وی گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص دپوی فرآورده‌های نفتی تقلبی در شهرستان شهریار بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. جانشین فرمانده انتظامی ویژه […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، افضل گلزاری از شناسایی محل دپوی ۴۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در شهرستان شهریار خبر داد.

وی گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص دپوی فرآورده‌های نفتی تقلبی در شهرستان شهریار بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در پی فعالیت‌های اطلاعاتی مأموران انتظامی، محل تولید و دپوی روغن موتورهای تقلبی در جاده ده‌شاد شهریار مورد شناسایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی و کارشناس شرکت نفت وارد کارگاه شده و در بازرسی از آن موفق به کشف ۴۵ هزار لیتر روغن موتور تقلبی با برچسب‌های معتبر ایرانی، یک مخزن هزار لیتری نفت گاز، تعداد ۵۱ کارتن انواع فیلتر خودرو خارجی قاچاق و تعداد ۵۰ عدد بشکه ۲۲۰ لیتری خالی و دیگ‌های مخصوص تصفیه گازوئیل و روغن سوخته به روغن موتور کشف شد.

گلزاری اظهار کرد: در این عملیات متهم دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی پلیس به تولید روغن موتورهای تقلبی با برچسب‌های معتبر و فروش آنها با قیمت بالاتر در بازار اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان متذکر شد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/۳۱۵۴/ط