کشف یک تن مواد مخدر در غرب استان تهران
کشف یک تن مواد مخدر در غرب استان تهران

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از کشف یک تن تریاک در محور شهر قدس به شهریار و دستگیری سه تن از سوداگران مرگ خبر داد. وی گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شرق کشور به غرب استان تهران توسط سه تن از قاچاقچیان با دو […]

خانچشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از کشف یک تن تریاک در محور شهر قدس به شهریار و دستگیری سه تن از سوداگران مرگ خبر داد.

وی گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شرق کشور به غرب استان تهران توسط سه تن از قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار کرد: با تجزیه و تحلیل اطلاعات و اخذ دستور از مقام قضایی استان، اکیپ‌های عملیاتی به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: در نهایت مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از دیدن خودروهای قاچاقچیان در عملیاتی غافلگیرانه، آنها را در محور شهر قدس به شهریار متوقف کردند.

خانچرلی با اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ تصریح کرد: پس از بررسی خودروها، مأموران موفق به کشف یک تن تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، شدند.

وی در پایان ضمن اشاره به این‌که برخورد با سوداگران مرگ از اولویت‌های پلیس است از مردم خواست تا در صورت مشاهده تهیه و توزیع مواد مخدر مراتب را با پلیس از طریق شماره ۱۱۰ در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.