پایان مسابقات زیبایی اسب قهرمانی کشور در ساوجبلاغ
پایان مسابقات زیبایی اسب قهرمانی کشور در ساوجبلاغ

شهریاریها : محمد علیزاده ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات زیبایی اسب قهرمانی کشور با معرفی برترین در ساوجبلاغ به کار خود پایان داد. وی ادامه داد: این دوره مسابقات زیبایی اسب قهرمانی کشور که در باشگاه آرش کوهسار ساوجبلاغ برگزارشده بود پس از سه روز رقابت بین ۱۸۰ اسب از […]

۱۳۹۴۰۵۱۷۰۰۰۱۸۶_PhotoAشهریاریها : محمد علیزاده ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات زیبایی اسب قهرمانی کشور با معرفی برترین در ساوجبلاغ به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: این دوره مسابقات زیبایی اسب قهرمانی کشور که در باشگاه آرش کوهسار ساوجبلاغ برگزارشده بود پس از سه روز رقابت بین ۱۸۰ اسب از سراسرکشور با معرفی برترین اسب‌ها با نژادهای ایرانی به کار خود پایان داد.

به گفته وی در این دوره از مسابقات قهرمانی زیبایی اسب کشور با برتری اسب‌هایی از خوزستان و البرز به کار خود پایان داد.

این مسئول تأکید کرد: مادیون‌های ورونیک و پاسیوناتا از خوزستان و جاراش از استان البرز توانستند مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

علیزاده هدف از برگزاری این مسابقات را حمایت از تولیدکنندگان داخلی کشور و بررسی نژادها و خصوصیات ظاهری اسب و حرکات اسب توسط داوران بین‌المللی خارجی و نمایندگان ایکاهو است.

وی افزود: بردن فعالیت‌های جامعه سوارکاری به عرصه‌های بین المللی و نمایش زیبایی‌های نژادهای مختلف اسب کشورمان در بازارهای جهانی و ظرفیت موجود در زمینه پرورش اسب از دیگر اهداف این مسابقات بود.

سهیل یوسفیان رئیس فدراسیون کمیته زیبایی اسب هم از از ارزش افزوده اسب‌های برنده سخن گفت و افزود : تمام تلاش ما حمایت از صنعت اسب و صاحبان باشگاه‌ها است و این مسابقات می‌تواند به توسعه نگهداری و پرورش اسب در ایران کمک کند.