مسابقات کشتی آزاد نونهالان جام شهید کلهر در شهریار برگزار می شود
مسابقات کشتی آزاد نونهالان جام شهید کلهر در شهریار برگزار می شود

شهریاریها :  مسابقات کشتی آزاد نونهالان جام شهید کلهر، اوایل آبان ماه با حضور تیم های برتر کشور در شهرستان شهریار برگزار می شود. مدرسه کشتی آزاد شهریار در نظردارد با همکاری اداره ورزش وجوانان و سپاه پاسداران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک، هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد در رده سنی نونهالان را با […]

YadollahKolharشهریاریها :  مسابقات کشتی آزاد نونهالان جام شهید کلهر، اوایل آبان ماه با حضور تیم های برتر کشور در شهرستان شهریار برگزار می شود.

مدرسه کشتی آزاد شهریار در نظردارد با همکاری اداره ورزش وجوانان و سپاه پاسداران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک، هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد در رده سنی نونهالان را با نام پرافتخار سردار شهید کلهر با حضور استان های برتر ایران، مازندران، تهران، البرز، همدان، لرستان، کرمانشاه، کردستان و شهرستان شهریار، در شهریار برگزار کند.

متولدین 11/10/1379 الی 10/10/82 حق شرکت در مسابقات را دارند و همراه داشتن اصل شناسنامه، گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار و مهمور به مهر آموزشگاه مربوطه و کارت بیمه ورزشی سال 93 الزامی است.

این مسابقات در اوزان 29-32-35-38-42-47-53-59-66-73-85 با یک کیلو ارفاق وزن برگزار می شود.

که وزن کشی روز پنج شنبه اول آبان از ساعت 17 الی 18 در سالن ورزشی انقلاب شهریار انجام و مسابقات در روز جمعه دوم آبان از ساعت 9 صبح الی 17 در همان سالن برگزار می شود.

به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و به تیم برتر جام قهرمانی اهدا می شود