مردم شهرستان شهریار حماسه آفریدند
مردم شهرستان شهریار حماسه آفریدند

شهریاریها : مردم شهرستان شهریار همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و حماسه آفریدند. صبح امروز و همزمان با جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مردم شهریار با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های بلند امام راحل  و مقام معظم رهبری، […]

IMG_5116شهریاریها : مردم شهرستان شهریار همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و حماسه آفریدند.

صبح امروز و همزمان با جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مردم شهریار با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های بلند امام راحل  و مقام معظم رهبری، دلبستگی خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

مرد و زن، پیر و جوان و کودک و بزرگ از ساعات اولیه صبح در مقابل مسجد جامع شهریار برای برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن حاضر شده و با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

مردم شهرستان شهریار در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر بیداری ملت ها می شکند پشت ابر قدرت ها، تداوم انقلاب هوشیاری اسلامی است، نجات مستضعفان بیداری اسلامی است و این گفته امام و رهبر ماست شعار ما نبرد با آمریکاست بار دیگر اهداف انقلاب اسلامی را یادآور شدند.

ائمه جمعه و روحانیون، مسئولان و مدیران اجرایی، نیروهای انتظامی و نظامی، تشکل های مردمی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در کنار مردم متدین و انقلابی  در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت داشتند.

حضور نوجوانان و جوانان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و بستن سربلند لبیک یا خامنه ای و لبیک یا حسین در کنار مردانی که با در دست گرفتن پوستر و پلاکاردهای حمایت از انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کرده بودند، بر جذابیت و شور مراسم افزوده بود.