راهیابی ۴ دانش‌‌آموز شهریاری به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی
راهیابی ۴ دانش‌‌آموز شهریاری به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی

شهریاریها : غرب استان تهران از راهیابی چهار دانش‌آموز شهریاری به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی خبر داد. وی بیان کرد: چهارمین دوره مسابقات علمی کاربردی در کشور برگزار شد که در پایان مرحله استانی ۱۷ نفر از هنرجویان هنرستان‌های کاردانش شهرستان شهریار به مرحله تئوری کشوری راه پیدا کردند. معاون آموزش متوسطه مدیر آموزش […]

متفرقهشهریاریها : غرب استان تهران از راهیابی چهار دانش‌آموز شهریاری به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی خبر داد.

وی بیان کرد: چهارمین دوره مسابقات علمی کاربردی در کشور برگزار شد که در پایان مرحله استانی ۱۷ نفر از هنرجویان هنرستان‌های کاردانش شهرستان شهریار به مرحله تئوری کشوری راه پیدا کردند.

معاون آموزش متوسطه مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار تصریح کرد: در مرحله تئوری که در ۲۴ فروردین ماه سال جاری برگزار شد چهار نفر از هنرجویان هنرستان‌های شهریار توانستند به مرحله نهایی عملی کشوری که در تابستان ۹۵ در مشهد مقدس برگزار می‌شود، راه پیدا کنند.

وی در پایان با اشاره به اسامی دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله عملی متذکر شد: مجتبی اقلیدی در رشته مکانیک خودرو از هنرستان کوشا، محدثه اعظمی در رشته نقشه‌کشی ساختمان از هنرستان ولی‌عصر (ع)، مریم ساجدی در رشته عکاسی از هنرستان علم و هنر و محمدامین حاجتی در رشته الکترونیک صنعتی از هنرستان علم و صنعت از جمله دانش‌آموزان راه‌یافته از هنرستان‌های منطقه به مرحله کشوری هستند.