دستگیری سارقان محتویات خودرو در شهریار
دستگیری سارقان محتویات خودرو در شهریار

شهریاریها : منصور خدادادی اظهار کرد در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو از خودروهای پارک شده در مقابل بهشت رضوان شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مدار بسته، محل سرقت سه سارق سابقه‌دار را که به صورت باندی دست به […]

سارقشهریاریها : منصور خدادادی اظهار کرد در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو از خودروهای پارک شده در مقابل بهشت رضوان شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مدار بسته، محل سرقت سه سارق سابقه‌دار را که به صورت باندی دست به سرقت می‌زدند، شناسایی کردند.

این مقام انتظامی، ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، مأموران به صورت نامحسوس، سارقان را تحت نظر قرار دادند و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۳۰ فقره سرقت محتویات خودرو در شهریار اعتراف کردند، متذکر شد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند.