تقدیر گروسی از مهدیی علیاری قهرمان کشتی فرنگی آسیا
تقدیر گروسی از مهدیی علیاری قهرمان کشتی فرنگی آسیا

شهریاریها : بعد از موفقیت مهدی علیاری  جوان  ارزنده کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی وزن 98 کیلو در مساابقات آسایی اینچون کره همزمان با عید سعید قربان این کشتی‌گیر در منزل خود توسط نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت. کشتی شهریار در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن […]

aliyariشهریاریها : بعد از موفقیت مهدی علیاری  جوان  ارزنده کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی وزن 98 کیلو در مساابقات آسایی اینچون کره همزمان با عید سعید قربان این کشتی‌گیر در منزل خود توسط نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

کشتی شهریار در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

حسین گروسی زیسس فراکسیون ورزشهای رزمی و قهرمانی مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: با شناختی که از جوانان ارزنده حوزه انتخابیه دارم، کشتی شهریار در عرصه‌های مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد و ادعا می‌کنیم هر کجا که نام کشتی ایران می‌درخشد جوانانی از خطه شهریار قدس و ملارد هم می توانند موجب سرافرازی برای ورزش کشور شوند.

وی اظهار کرد: لازم است در کنار ورزش‌های عمومی به قهرمان‌پروری در شهریار قدس و ملارد که از استعدادهای بالایی برخوردار بوده، توجه شود، زیرا افرادی که در عرصه ورزش در سطح دنیا مقام‌های ارزشمندی را کسب می کنند شایسته است به عنوان یک الگو و نمونه بسیار خوب برای جوانان به جامعه و مردم معرفی شوند.

وی ادامه داد در سفری که وزیر ورزش و جوانان به شهرستان شهریار داشتند در همین راستا و در جهت حمایت از مدال آوران و شناسایی استعدادهای این شهرستانها با دستور وزیر پایگاه استعداد یابی و قهرمانی تاسیس میشود