تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار افتتاح می‌شود
تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار افتتاح می‌شود

شهریاریها : منصور جنتی اظهار داشت مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار سه‌شنبه این هفته با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و مسؤولان و مدیران ارشد سیاسی و انتظامی غرب استان تهران افتتاح می‌شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران بیان کرد: این طرح شامل سه مدول است که هر […]

آبفاشهریاریها : منصور جنتی اظهار داشت مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار سه‌شنبه این هفته با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و مسؤولان و مدیران ارشد سیاسی و انتظامی غرب استان تهران افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران بیان کرد: این طرح شامل سه مدول است که هر کدام از آنها به ظرفیت ۲۴۰ هزار نفر در افق برنامه‌ریزی شده‌ سال ۱۴۱۵ پاسخگوی نیازهای تقریباً ۷۲۰ هزار نفر است.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران کلنگ نخستین مدول این تصفیه‌خانه را با استفاده از تسهیلات مالی بانک توسعه و تجارت «اکو» به مبلغ ۱۸ میلیون یورو از سال ۱۳۹۰ در فاصله ۴ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان شهریار در زمینی به مساحت ۲۳ هکتار زد و این طرح را اجرا کرده است.

جنتی ادامه داد: فاز نخست این طرح در حال حاضر با مشخصات حدود ۱۲۰ هزار متر خطوط لوله فرعی و ۱۱ هزار متر خطوط لوله اصلی در بخش شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ۳ هزار متر خط انتقال و ساخت تصفیه‌خانه در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران در پایان متذکر شد: البته ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار در سال ۱۳۹۱ آغاز شد و مدول نخست این تصفیه‌خانه با ۴۰ هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب در شبانه‌روز، ۲۴۰ هزار نفر را زیر پوشش قرار خواهد داد.