تأیید صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در غرب استان تهران
تأیید صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات مجلس در غرب استان تهران

شهریاریها : فرماندار قدس گفت:با تأیید صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد شمار داوطلبان به ۲۵ تن رسید. حسین کاغذلو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:با تشخیص شورای نگهبان و تایید صلاحیت یکی از نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شمار داوطلبان […]

۱۳۹۴۱۱۰۶۰۰۰۷۷۳_PhotoAشهریاریها : فرماندار قدس گفت:با تأیید صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد شمار داوطلبان به ۲۵ تن رسید.

حسین کاغذلو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت:با تشخیص شورای نگهبان و تایید صلاحیت یکی از نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شمار داوطلبان در حوزه انتخابیه شهریار،ملارد و قدس به ۲۵ تن رسید.

فرماندار قدس افزود:طی روزهای گذشته دو تن از کاندیدای تایید صلاحیت شده در این حوزه اعلام انصراف کرده اند که این امر هنوز بصورت رسمی به ما ابلاغ نشده است.

کاغذ لو یادآور شد:امیدواریم با حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی این خطه از استان تهران در پای صندوق های رای، انتخاباتی تاریخ ساز و با مشارکت حداکثری برگزار شود.