بهزاد درخشان : توافق ۶۰ میلیاردی تهاتری بنیاد تعاون ناجا با مدیریت شهری شهریار
بهزاد درخشان : توافق ۶۰ میلیاردی تهاتری بنیاد تعاون ناجا با مدیریت شهری شهریار

شهریاریها : عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهریار از توافق ۶۰ میلیارد تومانی مدیریت شهری شهریار با بنیادتعاون ناجا به منظور تسهیل تردد در میدان جهاد و بسیج این شهر بصورت تهاتری خبر داد. بهزاد درخشان عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهریار درگفتگو با خبرنگارمهر، با اشاره به لزوم بهره گیری […]

ce36e2cشهریاریها : عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهریار از توافق ۶۰ میلیارد تومانی مدیریت شهری شهریار با بنیادتعاون ناجا به منظور تسهیل تردد در میدان جهاد و بسیج این شهر بصورت تهاتری خبر داد.

بهزاد درخشان عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهریار درگفتگو با خبرنگارمهر، با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های دستگاه ها و مراکز فعال درحوزه های مرتبط با شهرسازی بـه منظور توسعه و پیشبرد پروژه های عمرانی اظهارداشت:در همین راستا و درجهت تسهیل روند تـردد در دو میدان جهاد و بسیج شهریار رایزنی های لازم با بنیاد تعاون ناجا عملیاتی شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این دو پروژه بصورت تهاتـری و با اعتباری بالغ بر۶۰میلیاردتومان بـه مرحله اجراگذاشته خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر منتظر پاسخ استـعلام فـرمانداری هستیم تـا در صورت تایید، وارد فـاز اجرایی و عملیاتی این طرح شویم.

درخشان گفت: یکی از راهکارهای اصولی در شرایطی که مدیریت شـهری بامحدودیت در مـنابع اعتباری مواجه است، پـیگیری پـروژه ها بصورت تـهاتری است که در چنین ساز و کاری، طلب پـیمانکار  از مایملک شهرداری بصورت سرمایه و در قالب آپارتمان، واحدهای تجاری، زمین و…پرداخت می شود.

وی در تـشریح عمده ترین نقطه ضعف مـوجود در مدیریت شهری گفت: یکی ازنارسایی های موجود در مدیریت شهری، مشمول بدنه شهرداری می شود که لزوم به روز و تخصصی تر شدن شاکله آن احساس می شود ودر صورت تحقق چنین امری به طور یقین چابکی وپویایی در عرصه مدیریت شهری، با دوام و قوام هر چه بیشتری مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران وشهرسازی شورای اسلامی شهرشهریار یادآور شد: شهریار از ظرفیت های بالقوه و بسیار برجسته حائز اهمیتی برخوردار است و با هم افزایی و رویکرد تخصص محور و کارشناسانه و همت و پشتکار مضاعف، تبدیل شدن شهریار به استان غربی با مرکزیت این شهر، دست یافتنی خواهد بود.