اولین مدرسه کاراته ایران در شهرستان شهریار
اولین مدرسه کاراته ایران در شهرستان شهریار

شهریاریها : به گزارش هیئت کاراته شهرستان شهریار ، اولین مدرسه کارته ایران در شهرستان شهریار در حال فعالیت می باشد. به گزارش روابط عمومی شهرستان شهریار؛” فهیمی ” دبیر هیئت کاراته شهرستان شهریار با اشاره به اینکه مدرسه کاراته در سال گذشته باهمکاری و سرمایه گذاری آقای کلانتری مدیریت مدرسه غیرانتفاعی بهار و مربیگری […]

ig3w_img_1710شهریاریها : به گزارش هیئت کاراته شهرستان شهریار ، اولین مدرسه کارته ایران در شهرستان شهریار در حال فعالیت می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرستان شهریار؛” فهیمی ” دبیر هیئت کاراته شهرستان شهریار با اشاره به اینکه مدرسه کاراته در سال گذشته باهمکاری و سرمایه گذاری آقای کلانتری مدیریت مدرسه غیرانتفاعی بهار و مربیگری ژیان طاهرکرمی از پیشکسوتان و قهرمانان کاتای کشور راه اندازی شده گفت : تاکید آقای رهنما ریاست هیئت برتقویت زیرساخت های کاراته شهرستان می باشد و ما درتلاش هستیم ضمن تعامل با مسئولین شهرستان از ظرفیت و پتانسیل های موجود به نحو احسن استفاده کنیم و با کشف استعدادها به تقویت آنها بپردازیم.

” طاهرکرمی ” مربی مدرسه کاراته نیز گفت : باحمایت های مدیریت مدرسه ، هیئت کاراته شهرستان و اداره ورزش تمام توان خود را در جهت ارتقاء زیر ساخت های کاراته شهرستان میگذارم و امیدوار هستیم که بتوانیم به اهداف مشخص شده برسیم:

اهداف مورد نظر از تاسیس مدرسه ی کاراته :

۱- تقویت زیر ساخت های کاراته شهرستان ، کشف استعداها

۲- دانش آموزان دراین ورزش به آمادگی کامل جسمانی اعم ازتقویت عضلات ، انعطاف وچابکی می رسند.

۳- این ورزش می تواند بصورت ریتمینگ در ورزش آغازین صبحگاهی قرارگیرد و با روحیه دانش آموزان پسر بسیار سازگار می باشد.

۴- این ورزش همچون ورزش های دیگر مدرسه ای می تواند مسابقاتی در سطح منطقه ، استان و کشور داشته باشد و حتی دانش آموزان می توانند در این مسیر وارد تیم ملی گردند.

۵-  دانش آموزان با تمرینات کاتا و کیهون در این ورزش به انسجام و نظر فکری و آرامش خوبی خواهند رسید که این امر در درک مفاهیم درسی آن ها بسیار موثر می باشد.

۶- این ورزش دارای کرامتهای اخلاقی و هنری فرهنگ شرق که متناسب با فرهنگ دینی و اسلامی جامعه ما بوده که آموزش آن در مدرسه می تواند در مقابل ورزش های غربی خود نمائی کرده و نسل نوپا و جوان را مجذوب خود سازد.

۷- نظم و انضباط ، گذشت و جوان مردی و قدرت و جذابیت از شاخص هایی است که آموزش آن در مدرسه   می تواند دانش آموزان را در مسیری صحیح و اخلاقی قراردهد.

۸-  دانش آموزان پس از فراگیری فنون دفاع از خود با آمادگی کامل و نظم و انضباطی خاص و اخلاقی مناسب با جامعه ی ما می تواند وارد نیروهای بسیج گردند و از آمادگی دفاعی خوبی برخوردار باشند و باعث تقویت نیروی دفاعی بسیج گردند و نیزپس ازپایان تحصیلات وارد خدمت نظام شده واین امرخودنوعی تقویت بنیه ی نظامی یک کشور می باشد.

۹-  دانش آموزان در این ورزش احترام به خدا و ائمه ، احترام به هم نوع و معلم و اساتید و پدر و مادر را به خوبی می آموزند و نیز می آموزند که قبل از رقابت های رزمی با حریفان خود خدا را عبادت کرده و دست یاری برای پیروزی خود به سوی او دراز کنند و نام ائمه را به زبان بیاورند.

۱۰-  دانش آموزان ریاضت – عزت نفس و آرامش را در این ورزش تجربه می کنند و تصمیماتی صحیح از خود اتخاذ می نمایند.