انهدام باند بزرگ توزیع داروهای تقلبی
انهدام باند بزرگ توزیع داروهای تقلبی

شهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر باقریان گفت: در راستای رصد و ایمن‌سازی فضای مجازی به منظور استفاده شهروندان، کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی وبلاگی شدند که با فروش داروهای تقلبی، تاریخ گذشته و غیرمجاز، سلامتی و جان مردم را به خطر می‌انداخت. وی تصریح کرد: با شناسایی وبلاگ مذکور برای جلوگیری […]

انتظامیشهریاریها  به نقل از پایگاه خبری پلیس، اصغر باقریان گفت: در راستای رصد و ایمن‌سازی فضای مجازی به منظور استفاده شهروندان، کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی وبلاگی شدند که با فروش داروهای تقلبی، تاریخ گذشته و غیرمجاز، سلامتی و جان مردم را به خطر می‌انداخت.

وی تصریح کرد: با شناسایی وبلاگ مذکور برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامتی مردم، کارشناسان پلیس وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، محل فعالیت بزهکاران را در شهر اندیشه شناسایی کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس در بررسی غیرمحسوس از محل شناسایی شده، متوجه شدند که محیط اطراف توسط دوربین‌های مدار بسته‌ای که توسط بزهکاران تعبیه شده مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌گیرد، بنابراین طی عملیاتی ضربتی وارد عمل شده و علاوه بر دستگیری بزهکاران، مقدار قابل توجهی داروی تقلبی به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال با بسته‌بندی و برچسب جعلی انواع شرکت‌های داروسازی را کشف کردند.

باقریان افزود: سه متهم اصلی پرونده در طول بررسی‌ها با توجه به اسناد ارائه شده توسط پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده که دو تن از آنها روانه زندان شدند و برای متهم سوم وثیقه 100 میلیون ریالی صادر شد.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه فروش هر نوع اقلام دارویی خارج از داروخانه غیرقانونی است، از تمامی شهروندان خواست برای حفاظت از جان و سلامت خود و عزیزانشان،حتماً داروها و حتی مکمل‌های ورزشی مورد نیاز خود را از مراکز قانونی تهیه کرده به هیچ عنوان از طریق اینترنت اقدام به خرید آنها نکنند.