آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه فاز یک اندیشه
آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه فاز یک اندیشه

شهریاریها از طعمه حریق شدن آلاچیق مدرسه دخترانه در فاز یک اندیشه خبر داد. وی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۳۹ دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار حریق آلاچیق مدرسه واقع در شهریار فاز یک اندیشه خیابان دوازدهم شرقی گزارش شد. مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری […]

۱۳۹۳۰۱۳۰۰۰۰۰۴۸_PhotoAشهریاریها از طعمه حریق شدن آلاچیق مدرسه دخترانه در فاز یک اندیشه خبر داد.

وی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۳ و ۳۹ دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهریار حریق آلاچیق مدرسه واقع در شهریار فاز یک اندیشه خیابان دوازدهم شرقی گزارش شد.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳۰۱ اندیشه و ۱۰۱ مرکزی را به همراه مسئول کشیک با امکانات و تجهیزات کامل به محل حریق اعزام و در بدو ورود مأمورین مشاهده شد آلاچیق یک‌باب مدرسه دخترانه از نوع اسکلت فلزی و چوبی به علت بی‌احتیاطی بر اثر جوشکاری طعمه حریق شده که با تلاش آتش‌نشانان اطفا و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: خوشبختانه این آتش‌سوزی مصدومی نداشته‌است.

حیدریان تصریح کرد: در حادثه دیگری ساعت ۲۳ و ۴۳ دقیقه شب گذشته طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در سقف کاذب یک‌باب مغازه واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، ابتدای خیابان شاهد شرقی گزارش شد.

وی در پایان متذکر شد: ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه ۳۰۱ اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه کرد و در بدو ورود مأمورین مشاهده شد یک قلاده گربه در سقف کاذب یک‌باب مغازه روسری فروشی محبوس شده که با تلاش آتش‌نشانان و با استفاده از تجهیزات رها‌سازی گربه مذکور صورت پذیرفت.