مدیران شهرقدس از پیکان، خودرو درخواست کردند!
مدیران شهرقدس از پیکان، خودرو درخواست کردند!
شهریاریها ؛ مدیر اجرایی باشگاه پیکان دلایل خروج این تیم از ورزشگاه شهداى شهر قدس برای دیدارهای خانگی‌اش را تشریح کرد.

به گزارش شهریاریها ، باشگاه پیکان تهران بعد از اختلافاتی که با مدیران مجموعه ورزشی شهدای شهرقدس خورد، تصمیم به برگزاری دیدارهایش در ورزشگاه انقلاب کرج گرفت و دیدار با ذوب‌آهن این تیم نیز در استان البرز برگزار شد.

حالا در پی حاشیه های ایجاد شده، رضا رهقی مدیراجرایی باشگاه پیکان توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرده است. رهقی در گفت و گو با تسنیم گفته است:‌پیکان در طول یک دهه گذشته در این ورزشگاه مقابل حریفانش قرار گرفت و پیش از محدودیت‌هاى کرونایی ارتباط بسیار خوبى بین مردم این منطقه با تیم پیکان ایجاد شده بود. مدیران و مسئولان سابق شورا و شهردارى هم این تعامل دوجانبه را بخشی از مسئولیت اجتماعى خودشان در راستاى توجه به علایق شهروندان و اوقات فراغت جوانان ارزیابی می‌کردند، اما در دوره جدید و با تغییراتی که اتفاق افتاد تصور نمی‌کردیم تنها شاهد نگاه مادى به موضوع برگزارى مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه باشیم.

او ادامه داد: پیش از این درآمد حاصل از اجاره زمین صرف هزینه‌هاى استادیوم، نگهدارى از زمین چمن و به روز رسانی امکانات ورزشگاه می‌شد، چرا که مسئولان شهر و شورا نگرش متفاوتی داشتند، اما در این دوره علاوه بر افزایش هزینه، اجاره ورزشگاه دیگر برای حفاظت از کیفیت زمین صرف نمی‌شود. گفته می‌شد شهردار جدید چهره فوتبالی و علاقمند به ورزش است، اما تا به الان رویکردی کاملاً تجارى و غیرحرفه‌اى دیدیم. تیم‌هاى مختلف از لیگ برتر و لیگ دسته اول تنها در صورت پرداخت هزینه مورد نظر می‌توانند در این استادیوم بازى کنند و مجموعه شهر قدس دیگر میزبان یک تیم خاص آن هم در سطح مسابقات لیگ برتر نیست. طبیعتاً توجهی هم به فشار مسابقات و کیفیت زمین نمی‌شود که نتیجه این تغییر رویه به زودى با تخریب زمین چمن در این فشار و شرایط مشخص خواهد شد.

مدیر اجرایی باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: با این وضعیت پیکان دیگر تمایلی به حضور در این ورزشگاه و استفاده از این زمین بی‌کیفیت با ترافیک مسابقات متعدد را نداشته است و به مسئولان محترم سازمان لیگ و هیئت فوتبال اعلام کردیم در این استادیوم بازى نمی‌کنیم.

رهقی درباره ادعاى مسئولان شهر قدس پیرامون بدهی معوقه باشگاه پیکان گفت: سال‌ها هزینه اجاره زمین به شکل منظم پرداخت شده و باشگاه پیکان همیشه در این خصوص خوش حساب بوده است، این بار هم درخواست دوستان در شورا دریافت خودرو به جاى مبلغ باقیمانده بود که اعلام کردیم با تعامل گروه ایران خودرو می‌توانیم جهت تحویل خودروى پلاک قرمز به منظور استفاده در شهردارى شهر قدس همکارى کنیم، اما بر مبناى خواسته‌اى که مطرح کردند، تحویل خودروى پلاک شخصی امکان‌پذیر نیست و این درخواست را نپذیرفتیم. با این وجود باشگاه نسبت به تسویه حساب بدهی باقیمانده اقدام خواهد کرد.