7000 هزار داوطلب شهریاری در آزمون فنی حرفه ای و کاردانش شرکت کردند
7000 هزار داوطلب شهریاری در آزمون فنی حرفه ای و کاردانش شرکت کردند

شهریاریها: رئیس آموزش و پرورش شهریار از شرکت هفت هزار داوطلب این شهرستان در آزمون سراسری گروه آموزشی فنی حرفه ای و کار دانش خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، سمیر بان پرور صبح جمعه در حاشیه حضور در محل برگزاری آزمون سراسری کاردانی ویژه دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در […]

13143114423شهریاریها: رئیس آموزش و پرورش شهریار از شرکت هفت هزار داوطلب این شهرستان در آزمون سراسری گروه آموزشی فنی حرفه ای و کار دانش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سمیر بان پرور صبح جمعه در حاشیه حضور در محل برگزاری آزمون سراسری کاردانی ویژه دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آزمون دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی همزمان با سراسر کشور، دیروز و امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر در شهرستان شهریار نیز برگزار شد.

این مسئول عنوان کرد: در این دوره از آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، در مجموع هفت هزار داوطلب شهریاری با داوطلبان سایر نقاط کشور به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته،  آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته در ۱۰ حوزه مجزا و آزمون علمی کاردانی ویژه دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز در ۱۲ حوزه مجزا و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر طی دیروز و امروز برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهریار به برگزاری دوره آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی از جمله مسئولین حوزه های اجرا و مسئولین حفاظت آزمون در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون، حفظ امنیت و آرامش داوطلبان و سلامت آزمون از مدتها پیش با همکاری دستگاه های ذیربط اندیشیده شده است و بحمدالله تاکنون مشکلی در این زمینه پیش نیامده است.

بان پرور در پایان از همکاری و تعامل مسئولان شهرستان به ویژه عوامل انتظامی که نقش موثری در حفظ امنیت و سلامت آزمون داشتند، قدردانی کرد.