4500 قرص غیرمجاز در شهرستان قدس کشف شد
4500 قرص غیرمجاز در شهرستان قدس کشف شد

شهریاریها : فرمانده انتظامی قدس از دستگیری دو نفر مخل نظم عمومی و کشف چهار هزار و 500 عدد قرص غیرمجاز طی مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد. سرهنگ دوم حجت الله کرمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این عملیات گسترده اظهار داشت: تیم های آگاهی […]

متفرقهشهریاریها : فرمانده انتظامی قدس از دستگیری دو نفر مخل نظم عمومی و کشف چهار هزار و 500 عدد قرص غیرمجاز طی مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم حجت الله کرمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این عملیات گسترده اظهار داشت: تیم های آگاهی با مطالعه دقیق گزارش های خبری مردمی و انجام تحقیقات نامحسوس میدانی، طرح ارتقای امنیت محله محور را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران آگاهی در این ماموریت ضربتی دو نفر که مخل نظم عمومی و موجب رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند را شناسایی به طور ضربتی در مخفیگاه آنها را دستگیر و پاکسازی کردند.
کرمی زند نظارت بر عطاری ها را یکی از برنامه های این طرح دانست و عنوان کرد: با توجه به گزارش های مردمی در خصوص فروش قرصهای غیربهداشتی ماموران موفق به کشف چهار هزار و 500 عدد قرص و پودر غیربهداشتی در یکی از این عطاری ها شدند.
این مسئول از دستگیری  چهار مرد که اقدام به سرقت از یک کارگاه کرده بودند، خبر داد و یادآور شد: کارگری که قبلا توسط صاحبکار اخراج شده بود در جهت ضربه زدن به صاحبکار توسط سه نفر از دوستانش با توجه به شناختی که از قبل از موقعیت و شرایط کارگاه داشت شبانه وارد کارگاه شده بودند و اقدام به این سرقت کردند که توسط ماموران  آگاهی این سارقین شناسایی و دستگیر شدند و اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.
وی از دیگر نتایج این طرح گفت: ماموران همچنین موفق شدند سه دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو مسروقه در سطح شهر کشف و تحویل مالکین آنها شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: پلیس در کنار شهروندان است و تا حصول نتیجه و کسب رضایتمندی شهروندان به این طرحها ادامه خواهد داد و در همین راستا از شهروندان تقاضای همکاری می شود تا در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن 110 تماس بگیرند.