پ
  • شناسه : 13038
  • 25 تیر 1397 - 11:27
  • 482 بازدید

‍ نخستین جشنواره بازی های کودکان (مینی المپیک) در شهرستان شهریار برگزار شد

‍ نخستین جشنواره بازی های کودکان (مینی المپیک) در شهرستان شهریار برگزار شد
‍ نخستین جشنواره بازی های کودکان (مینی المپیک) در شهرستان شهریار برگزار شد

شهریاریها : مصطفی رهگذر با بیان مطلب فوق افزود: در این جشنواره ورزشی که به همت کمیته بازی و ورزشهای کودکان و نوجوانان هئیت ورزشهای همگانی شهرستان شهریار برگزار شد؛ کودکان حرکات ورزشی جدید و خلاقانه را به صورت ایستگاهی با مربیان مربوطه انجام دادند. به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ وی با اشاره به فرهنگ […]

شهریاریها : مصطفی رهگذر با بیان مطلب فوق افزود: در این جشنواره ورزشی که به همت کمیته بازی و ورزشهای کودکان و نوجوانان هئیت ورزشهای همگانی شهرستان شهریار برگزار شد؛ کودکان حرکات ورزشی جدید و خلاقانه را به صورت ایستگاهی با مربیان مربوطه انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ وی با اشاره به فرهنگ حاکم بر زندگی امروزی خانواده ها و عدم تحرک کودکان خاطرنشان کرد: این المپیاد ورزشی با هدف مبارزه با فقر حرکتی و به منظور  ایجاد محیطی شاد و بانشاط در قالب آموزش مهارت های ورزشی، آموختن سواد حرکتی به کودکان و تقویت آمادگی جسمانی کودکان، آشنایی و آموزش انواع رشته های ورزشی،  فرهنگسازی اهمیت ورزش و تحرک کودک در خانواده ها و آموزش مهارت های روانی –تربیتی با مجریان صدا و سیما در مهد و پیش دبستانی نوگلان برگزار شد.

رهگذر  با اشاره به اینکه این برنامه با محوریت نهادینه کردن امر ورزش از سنین کودکی با طراحی یک شهر بازی ورزشی با ابزاری ساده برگزار شد افزود: سه ایستگاه آموزش مهارت های بنیادی شامل تعادل، جابجایی و دستکاری اشیاء و طراحی بازی های متنوع ورزشی برگزار و کودکان در قالب ایستگاههایی مشخص به ورزش و بازی مفرح پرداختند.

به گفته وی در پایان با هدف ایجاد انگیزه و یادبود حکم قهرمانی و جوایزی به کودکان شرکت کننده اهدا شد.

دکتر مصطفی رهگذر در پایان با قدردانی ویژه از زحمات سرکار خانم شکوری مسئول کمیته بازی و ورزشهای کودکان و نوجوانان هیات از همکاری کلیه افرادی که در برگزاری مناسب مینی المپیک نقش داشتند تشکر نموده و ابراز امیدواری کرد که این جشنواره ها به صورت منظم و مداوم با حضور سایر مهد کودک ها و حمایت اداره ورزش و جوانان و شهرداری ها و همچنین حامیان مادی و معنوی  برگزار شود تا باعث گرایش بیشتر خانواده ها به ورزش همگانی و افزایش سلامتی و شادابی جامعه شود.

https://static1.borna.news/servev2/easWGMcWZUHr/KxuoffTghAA,/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B7-%DB%B1%DB%B5_%DB%B2%DB%B1-%DB%B5%DB%B1-%DB%B5%DB%B4.jpg

برچسب ها

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند 27 بهمن 1402

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند

شهریاریها - رئیس ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به ارتقای ۶ سانتی‌متری سرانه‌ ورزشی شهرستان در سال جاری گفت: ۳۸ هزار ورزشکار در شهرستان شهریار به همراه بیمه ورزشی ساماندهی شده است.

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور 09 آبان 1402

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور

شهریاریها - نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.